5 תשובות
ללכת לפארק ולחכות לאוטובוס
הסינמה פתוח
אין מה לעשות בגדול
חצי טוקי מחנה יהודה
יש לך את הכותל והסביבה מחנה יהודה אממ מסעדות טעימות ממילא לטייל קצת
באותו הנושא: