5 תשובות
שואל השאלה:
ויש גם גשם***
אנונימי
להזכיר לעצמך שאתה יודע ואתה מסוגל,ואל תתן לזמן למקום ולגשם להשפיע עלייך!אתה יכול לעבור לא משנה מה יקרה כי אתה יודע לנהוג ומוכן לכביש!
ובנוגע לגשם גם טם יורד גשם מחר בזמן הטסט תקח נשימה עמוקה זה אותו הדבר רק לנהוג יותר לאט ובהירות ולזכור שלוקח יותר זמן לעצור אז לתכנן טת הכל טוב!
יהיה טוב ובהצלחהה
ואם אתה צריך עוד עידוד תכתוב לי בפרטי!
לנסות להיות כמה שיותר רגוע ולנסוע בזהירות ובאיטיות (כמה שאפשר כמובן) להסתכל הרבה במראות ולרכון קדימה בצמתים ובכיכרות כדי לראות יותר טוב
לפי מה שהבנתי טסט בגשם זה לא בהכרח רע כי יש פחות הולכי רגל ואנשים נוסעים יותר בזהירות
גם לי יש טסט בשלישי כנראה בגשם אז בהצלחה לנו
יש לי עצה שאני נותנת לכל החברות שלי
פשוט לדמיין שיש לך כבר רישיון, ואתה פשוט צריך לשמור עליו לעשרים דקות. זה הכל. אם אתה ניגש לטסט יש סיבה וכנראה שהמורה מאמין בך. אתה יודע לנהוג ואתה פשוט צריך לקבל את האישור האחרון וזה אצלך בידיים.זה שיש גשם לא אומר כלוםם אתה תיתקל בגשם גם אחרי שיהיה לך רישיון, פשוט לנהוג בזהירות, לא לקחת סיכונים. ותמיד לזכור- כשיש ספק, אין ספק. אם אתה לא בטוח במאה אחוז אל תעשה טעות שאחרי זה תשלם עליה. גם אם הטסטר מלחיץ אותך, הוא לא יכול להכשיל אותך על זה שאתה לוקח את הזמן.
הסגולה של רבי מתיא בן חרשש עברתי !! והיא באמת עובדת
ואולי תשתה תה לפני סלק עוזר לאזן לחץ דם גם פשוט תרגע אל תעשה מזה עניין דמיין שכבר יש לך שאתה סתם לוקח חבר או את אח שלך הקטן
אנונימית