4 תשובות
הייתה לי חברה כזו
מדברת רק על הצרות של עצמה ושזה מגיע אליי היא מזלזלת ומעבירה את הנושא אליה
יש אנשים כאלה שמסתכלים רק על עצמם
וזה לימד אותי גם להסתכל בעיקר על עצמי ולדאוג לעצמי יותר
מדברת רק על הצרות של עצמה ושזה מגיע אליי היא מזלזלת ומעבירה את הנושא אליה
יש אנשים כאלה שמסתכלים רק על עצמם
וזה לימד אותי גם להסתכל בעיקר על עצמי ולדאוג לעצמי יותר
כי הם לא אמפתיים, לדעתי
לא חטפו את הכאפה שצריך בשביל להבין שיש עוד אנשים חוץ ממך, לכולם יש את חייהם והקשיים שלהם ואתה לא הדמות הראשית בשבילם
לא חטפו את הכאפה שצריך בשביל להבין שיש עוד אנשים חוץ ממך, לכולם יש את חייהם והקשיים שלהם ואתה לא הדמות הראשית בשבילם
לפעמים אנשים שוכחים שהעולם יותר גדול מהם או הבעיות שלהם ושלכולם יש חיים אבלזה לא בהכרח אשמתו זה קורה להמון אנשים
לפעמים כשבן אדם חווה משבר פנימי משלו קשה לו לשים לב לסביבה שלו,אולי תעשה לו על זה שיחה יפה מאשר שזה יפגע לכם בקשר אם זה קשר שחשוב לך מספיק
באותו הנושא: