21 תשובות
שואל השאלה:
אבל הם לא
אבל הם לא
אנונימי
כי יש כאלה שכן יודעים, ולזלזל במישהו בגלל שהוא צעיר ממך, זאת הטעות הכי טיפשה שבן אדם יכול לעשות ובדרך כלל זה יעיד על חוסר ניסיון בחיים של הבן אדם.
כי אם הבן אדם היה מנוסה, הוא היה יודע שצעירים הרבה פעמים יכולים להגיד דבירם נכנוים מאוד
כי אם הבן אדם היה מנוסה, הוא היה יודע שצעירים הרבה פעמים יכולים להגיד דבירם נכנוים מאוד
חלק מהם באמת יודעים דברים וחכמים
חלק לא
חלק לא
יש כאלה שבאמת מבינים ברור
יש ילדים בני 15 שעברו הרבה יותר ממך בחיים, שנותנים עצות הרבה יותר טובות ורציניות ממך ושבניגוד אליך, הם מתייחסים לזה ברצינות ובאמת מנסים לעזור אז אין שום קשר בין הגיל לתשובה שהם נותנים.
נכתב בכללי לא ספציפית עליך...
נכתב בכללי לא ספציפית עליך...
בת 13 ויודעת יורת טוב מכולםם פה
במקום לקבוע שלא, תקרא את מה שהם כותבים. למה לשפוט מהר בן אדם שאתה לא מכיר רק בגלל שהוא קטן ממך?
למה אתה חושב שאפשר לזלזל בבן אדם רק בגלל הגיל שלו? אומרים שצריך לכבד מבוגרים ממך אבל לא שמעתי שצריך לעשות ההפך....
דע לך שתמיד יהיה לך מה ללמוד, מכל אחד ולא משנה בן כמה הוא... לאנשים מסביבך תמיד יהיה מה להציע לך אם רק תלמד לפתוח את העיניים ומראש לא תפסול אותם על משהו כל כך רדוד.
מעצבן אותי שאנשים חושבים שיש להם לגיטימציה רק בגלל הגיל שלהם, בעוד שהם לא מבינים שזה מה שעושה אותם כאלה קטנים...
דע לך שתמיד יהיה לך מה ללמוד, מכל אחד ולא משנה בן כמה הוא... לאנשים מסביבך תמיד יהיה מה להציע לך אם רק תלמד לפתוח את העיניים ומראש לא תפסול אותם על משהו כל כך רדוד.
מעצבן אותי שאנשים חושבים שיש להם לגיטימציה רק בגלל הגיל שלהם, בעוד שהם לא מבינים שזה מה שעושה אותם כאלה קטנים...
שואל השאלה:
אולף
חוץ מלשים אוזני חתול, ולעשות טיקטוקים בחמישי בצהריים, במה יש לך ניסיון יותר ממני?
אולף
חוץ מלשים אוזני חתול, ולעשות טיקטוקים בחמישי בצהריים, במה יש לך ניסיון יותר ממני?
אנונימי
יש כאלה שכן מבינים.
גיל זה רק מספר הוא לא קובע כמה בן אדם עבר בחיים שלו. אני למשל בת 15, ואף אחד לא יודע מה עברתי בחיים שלי ועברתי הרבה, מה הרבה? חחח יותר מהרבה!
יש כאלה שכן עוברים הרבה גם בגיל קטן אז בטח שהם ידעו משהו מהחיים ויתנו עצות.
אל תזלזלו.
גיל זה רק מספר הוא לא קובע כמה בן אדם עבר בחיים שלו. אני למשל בת 15, ואף אחד לא יודע מה עברתי בחיים שלי ועברתי הרבה, מה הרבה? חחח יותר מהרבה!
יש כאלה שכן עוברים הרבה גם בגיל קטן אז בטח שהם ידעו משהו מהחיים ויתנו עצות.
אל תזלזלו.
שואל השאלה:
זה לא עניינך.
טוב, אתה מסודר.
זה לא עניינך.
טוב, אתה מסודר.
אנונימי
^^^^אם בני 15 לא מדברים כמו שאתה מדבר אז כל ההשכלה שלך לא שווה כלום וזה לא משנה בשיט שאתה משלם מיסים וחושב שכולם צריכים ללמוד ממך
ולגבי מה ששאלת, אני נגד הטיקטוקים וה"אוזני חתול" והשטויות שאמרת אז אני לא חושבת שבני 15 הם התינוקות פה צר לי...
בעצם לא צר לי '3'
ולגבי מה ששאלת, אני נגד הטיקטוקים וה"אוזני חתול" והשטויות שאמרת אז אני לא חושבת שבני 15 הם התינוקות פה צר לי...
בעצם לא צר לי '3'
שמעו לא רוצה לצאת מתנשא אבל לדבר בשפה גבוהה כדי להישמע בוגרים זה פשוט מעצבן
יש דברים שאתם לא יודעים כי בגלל שאתם צעירים אין לכם את הניסיון שיש לאנשים בוגרים יותר
יש מצב שיש לכם יותר ידע מחלק פה אבל לא בטוח לגבי ניסיון
אגב החיים זה לא שביל מסודר אף פעם, זה דרך תלולה שתדע כבר מעכשיו
יש דברים שאתם לא יודעים כי בגלל שאתם צעירים אין לכם את הניסיון שיש לאנשים בוגרים יותר
יש מצב שיש לכם יותר ידע מחלק פה אבל לא בטוח לגבי ניסיון
אגב החיים זה לא שביל מסודר אף פעם, זה דרך תלולה שתדע כבר מעכשיו
שואל השאלה:
תראה, הם חושבים שלדבר בשפה גבוהה כמו מבוגר ישכנע אחרים שהם בוגרים חוץ מאת עצמם.
אני צפיתי את זה.
תראה, הם חושבים שלדבר בשפה גבוהה כמו מבוגר ישכנע אחרים שהם בוגרים חוץ מאת עצמם.
אני צפיתי את זה.
אנונימי
שואל השאלה:
יודע מה, לילד בן 14 אתה חכם.
יודע מה, לילד בן 14 אתה חכם.
אנונימי
לא חושב שאתה מנסה להרשים מישהו
רק אומר לדבר בשפה גבוהה זה מעצבן חוץ מזה שזה יכול לצאת מתנשא מהצד שלך וכבר עשית את זה למעלה ושוב כשכתבת "האנשים כאן..." בצורה מזלזלת ודי מגעילה
אז לא, בן 14 כן יכול לדבר בשפה גבוהה לא כדי להרשים אבל אתה? סתם מתנשא שחצן שחושב שחכם יותר מכולם פה
וגם הוכחת את מה שכתבתי
רק אומר לדבר בשפה גבוהה זה מעצבן חוץ מזה שזה יכול לצאת מתנשא מהצד שלך וכבר עשית את זה למעלה ושוב כשכתבת "האנשים כאן..." בצורה מזלזלת ודי מגעילה
אז לא, בן 14 כן יכול לדבר בשפה גבוהה לא כדי להרשים אבל אתה? סתם מתנשא שחצן שחושב שחכם יותר מכולם פה
וגם הוכחת את מה שכתבתי
^^^אני לא חושבת שהוא צריך לשכנע את עצמו שהוא חכם
בגלל שהוא חכם הוא לא צריך לשכנע את עצמו
בגלל שהוא חכם הוא לא צריך לשכנע את עצמו
והנה אני עכשיו משתמש בניסיון שיש לי מהאתר הזה כדי לגרום לזה שימחקו לך את התשובות או לפחות חלק מהן
והנה בכל זאת אתה פנית אליי כשכתבת לי תשובה
אז חוץ מאדם מתנשא ושחצן אתה גם די מגעיל לאנשים אחרים
אחלה, לא אהיה מופתע אם מתישהו תיחסם
והנה בכל זאת אתה פנית אליי כשכתבת לי תשובה
אז חוץ מאדם מתנשא ושחצן אתה גם די מגעיל לאנשים אחרים
אחלה, לא אהיה מופתע אם מתישהו תיחסם
חוץ מזה שאתה לא רנדומלי תאמת אתה היחיד שכתבתי לו את זה כי בוא... הסתכלת על איך שאתה כותב?
אתה אומר את זה ועדיין ממשיך לענות לי אני לא אמרתי שאתה לא חכם אמרתי את מה שאתה מראה בשאלה שזה שחצנות, התנשאות ועוד כל מיני
אגב תאמין לי אם הייתי רוצה לרדת עלייך היית רואה את זה ;)
אתה אומר את זה ועדיין ממשיך לענות לי אני לא אמרתי שאתה לא חכם אמרתי את מה שאתה מראה בשאלה שזה שחצנות, התנשאות ועוד כל מיני
אגב תאמין לי אם הייתי רוצה לרדת עלייך היית רואה את זה ;)
סליחה, קצת מצחיק שכולם פה הם ילדים שמנסים להוכיח שהם חכמים...
ולשאלה, תלוי מה כוונתך ב'מבינים משהו בחיים' אבל יש ילדים עם חכמת חיים מסויימת.
ולשאלה, תלוי מה כוונתך ב'מבינים משהו בחיים' אבל יש ילדים עם חכמת חיים מסויימת.
אני לא יודע מה הגיל שלך אבל אני בטוח שאתה חושב אותו דבר
באותו הנושא: