12 תשובות
כן חדמש כן
אני כן כולם רובוטים ואני היחידה בעולם נגיד אתם זה בוט
אנונימית
אם אור יכול להיות 2 דברים בו זמנית, אם חלקיק יכול להיות בכמה מקומות בו זמנית, אז אנחנו בטוח חיים בסימולציה
כי זה הגיוני
זה סיכוי של חמישים חמישים
אי אפשר להפריך את זה אבל זה כמו קנקן התה של ראסל למי שמכיר
ובגלל שזה לא נובע מההגדרה של מציאות ואי אפשר להפריך את זה אז זה לא מדע
לדעתי זה תיאוריה שאינה ניתנת לשלילה, וממילא אין הרבה עניין לעסוק בה.
אני רק יוסיף שאם האור יכול להיות שני דברים בו זמנית זה לא אומר שום דבר לגבי סימולציה, זה אומר שמכנקת הקוונטים לא בהכרח עובדת לפי האינטואיציה שלנו.
כן
שוגר זאזא
אני. לוגיקה בסיסית.
לא סימולציה אבל לא איך שאנחנו חושבים שאנחנו חיים בכלל
כאילו יש מצב
כן
20% מהאנשים פה באים לפה לשאול מהי משמעות החיים
בסטיפס
לשאול אנשי סטיפס
מהי משמעות החיים
בסטיפס