התחברות
הרשמה
הבנתי ששינו את היציאות מאז ה7 באוקטובר אצל התצפיתניות. מה היציאות שלהן ? (גם טירונות וקורס)
24 ביוני 2026, 19:24
חיילים
גיוס
טירונות
תפקידים
תצפיתניות
תשובה אחת
להבנתי זה במסגרת בסיס סגור לחלוטין
S
Spongebob_squarepants
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
לא הבנתי למה יש אנשים שמאשימים את המפגינים במחדל של ה7 באוקטובר
לא הבנתי מה יש לכולם מאוקטובר כולם כזה התחיל כבר אוקטובר אוף עוד פעם אוקטובר הסבר?
לא הבנתי אני מוזר כי אני חושב שתצפיתניות היה חלק במחדל כלשהו בשביעי באוקטובר?
ה7 באוקטובר שינה אתכם ?
אחרי ה 7 באוקטובר הבנתי מה קורה פה, משמאלנית פציפיסטית הפכתי לימנית
הבנתי ששינו את התנאים להיות נאמן אז מה התנאים החדשים?
לא הבנתי מה כל כך מיוחד באוקטובר
לא הבנתי מה הייתה הבעיה של כולם אם מה שאמר מזכ"ל האו"ם על ה7 באוקטובר?
איפה הייתם ב7 באוקטובר שנה שעברה, ודתיים מתי הבנתם את הגודל של האסון?
לט הבנתי הייתה מישהי שחיזתה את השבע באוקטובר?
לא הבנתי מתי חוזרים לבית ספר ב - 15 באוקטובר או ב-16 באוקטובר