12 תשובות
לא
קצת
לא שינה אבל החריף את דעתי ואת השנאה שלי כלפיהם וכלפי האנשים בעולם שמאמינים לחרא שלהם
זה לא שינה אותי אבל חיזק בי את ההבנה כמה חשוב לזכור להודות על כל יום ולא לקחת שום דבר כמובן מאליו ובכלל גרם לי להרבה תובנות ותהיות.
כן, איבדתי הרבה אנשים שאהבתי, חבר שלי בשבי...
מה אני אגיד, השנאה שלי אליהם גברה עוד יותר ואני רוצה שהם ימחקו מהעולם
מה אני אגיד, השנאה שלי אליהם גברה עוד יותר ואני רוצה שהם ימחקו מהעולם
כן, זה גרם לי להרגיש חיבור לעם ולמדינת ישראל
nana- אם זה נכון אז אני נורא מצטערת אבל למה כתוב שאת רווקה ומחפשת חבר בביו שלך אז?
nana- אם זה נכון אז אני נורא מצטערת אבל למה כתוב שאת רווקה ומחפשת חבר בביו שלך אז?
אנונימית
זה נכון, והסיבה שרשמתי את זה בביו זה כי אני רוצה להתקדם כמה שאפשר ואני כן בעד להכיר אנשים וחבר, בגלל זה רשמתי שאני רווקה ומחפשת חבר.
זה שבשבי זה לא בן זוג, זה חבר- ידיד
זה שבשבי זה לא בן זוג, זה חבר- ידיד
את לא מפחדת שהוא יחזור הביתה ויראה אותך עם מישהו אחר?
אנונימית
ידיד שלי שנמצא בשבי, הכי תומך בי בעולם בכל מה שקשור לחבר וזוגיות, בגלל זה אני לא מפחדת. אני יודעת שזה מה שהוא היה רוצה שאעשה, שאתקדם ואכיר מישהו
אה אז הוא ידיד חשבתי חבר
אני בכל זאת נורא מצטערת ומקווה שהוא יחזור הביתה כמה שיותר בקרוב
הוא נחטף מהמסיבה?
אני בכל זאת נורא מצטערת ומקווה שהוא יחזור הביתה כמה שיותר בקרוב
הוא נחטף מהמסיבה?
אנונימית
הכל בסדר, מבינה למה התבלבלת
הוא נחטף מהטנק שלו...
תודה רבה לך
הוא נחטף מהטנק שלו...
תודה רבה לך
באותו הנושא: