4 תשובות
מה עם בחינם של המדינה
אישית לי מספיק לראות סרטונים באינסטגרם
יש איזה מישהו באינסטגרפ שעושה זומים בנושאים שונים, 50 שקל לשיעור. שווה אולי לבדוק אצלו פעם אחת לראות אם זה מוצלח ועוזר
של יואל גבע ממש יקר אבל אומרים שהוא משתלם
רק איזי אל תחשוב על מקום אחר בכלל!
השיטה שלהם הכי טובה שיש והם מלמדים אותך איך לגשת למבחן נכון, ולא כמו במכונים האחרים שסתם רצים על החומר בקצב מטורף ומצפים שתסתדר
התחברות ל