12 תשובות
על כמה טעויות
כן ממליץ
זה סתם להוציא יותר כסף וזה מיותר, יש הכל באינטרנט, ואפשר ללמוד אפילו רק דרך האפליקציות, תלמד הרבה ורק שאתה מרגיש שאתה מוכן תירשם לעשות עוד אחת
שואל השאלה:
נכשלתי על 10 טעויות תאוריה שנייה ^^
תלוי על כמה טעיות את אם על 5 טעיות לא אין סיבה פשוט תלמדי עוד ותגשי אבל אם על 20 טעיות קחי קורס
שואל השאלה:
אני בן והיה לי 10 טעויות^
ניסית ללמוד?
שואל השאלה:
^כן אבל יש 1000 שאלות אני לא יכול לזכור הכול ולדעת זה קשה מידי
שומע תעשה איןסוף מבחנים באפליקציה שוב ושוב בסוף זה יכנס לך למוח אוטומטית
ותקרא גם מה כתוב בתמרורים וזה אתה תצליח
צריך פשוט קצת סבלנות לשבת וללמוד את החומר וכשאתה חושב שאתה מוכן שיבחנו אותך עד שתראה שאתה שולט בחומר ותיגש לתאוריה
לא צריך לזכור כל שאלה, צריך להבין את ההגיון.
ממש לא
פשוט לשנן לשנן לשנןן
זה אפילו לא ללמוד זה רק לזכור את התשובות הנכונות
כי בסוף השאלות באפליקציה שיש כרגע הם אלו שיש במבחן
אני שיננתי איזה שבוע כל יום כמה שעותת
עד שהיה לי איזה 10 עוברים אחד אחרי השני