6 תשובות
אני לומדת עכשיו בפסיכומטרי של המדינה בקורס המורחב וזה אחלה בשביל ההתחלה
לא לקחת.
לכי תלמדי בפסיכומטרי של המדינה
אני והחברות שלי למדנו בהייקיו והיינו מאוד מרוצות. יש לך גם מקוון שאת מתאימה לך את הקצב והזמן
בעיניי high q . שמעתי שהם מומלצים
אני למדתי בקורס ez way כי הייתה לנו הנחה מהתיכון
היה ממש אחלה ויחס אישי ומלא סימולציות
אנונימית
לדעתי הייקיו
יש לי חברים שעשו קורס פסיכו והם מרוצים מאוד, גם מהמדריכים, גם מאיך שהעבירו את הקורס ובעיקר מהציון שהוציאו בזכות הקורס והעובדה שהשקיעו בו