התחברות
הרשמה
שאלתי את אח שלי למה אני צריך להגיד מודה אני בבוקר אם אני לא רוצה לקום הוא אמר לי אל תגיד מודה אני
24 ביוני 2026, 18:22
שינה
עייפות
תפילות
2 תשובות
הוא צודק
י
ילדת-ירח
למה לא רוצה לקום אח יקר?
מ
משה מנחם
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
שאני קם בבוקר צריך להגיד מודה אני, מישהו יכל לכתוב לי בדיוק מה צריך להגיד
מתי צריך להגיד מודה אני בבוקר?
מה צריך להגיד בבוקר?
בבוקר צריך להגיד לנהג אוטובוס בוקר טוב?לבית ספר
מאיזה גיל צריך להגיד מודה אני בבוקר?
למה צריך להגיד מודה אני בבוקר ?
איזה תפילה צריך להגיד כשקמים בבוקר
צריך ישר כשקמים להגיד מודה אני או להגיד יותר מאוחר כחלק משחרית?
צריך להגיד מודה אני בקול בלחש או בלב?
בבוקר צריך לברך מודה אני אחרי שעושים נטילת ידיים נכון?
אחרי שנצ צריך להגיד מודה אני?