6 תשובות
כתבו לך מעולה
רק מוסיף שאומרים את זה ישר כאשר קמים בבוקר עוד לפני הנטילה
בהצלחה אלוף
רק מוסיף שאומרים את זה ישר כאשר קמים בבוקר עוד לפני הנטילה
בהצלחה אלוף
ואם תרצה אח יקר אפשר להתקדם עוד אחרי שבוע שבועיים גם שמע ישראל ועמידה
(עם התפילין) אם תרצה הסבר גם על זה תגיד. בכיף פה או בפרטי מה שנח לך אח :)
(עם התפילין) אם תרצה הסבר גם על זה תגיד. בכיף פה או בפרטי מה שנח לך אח :)
אתה יכול להתחיל רק ב מודה אני
אחרי כמה ימים כל ברכות השחר
ואז גם ברכות התורה וכו'
(הכל זה לא יותר מ3 דקות)
אחרי כמה ימים כל ברכות השחר
ואז גם ברכות התורה וכו'
(הכל זה לא יותר מ3 דקות)
מודה אני לפניך, מלך חי וקיים, שהחזרת בי נשמתי, בחמלה רבה אמונתך.
שואל השאלה:
להגיד את זה לפני הנטילה?
להגיד את זה לפני הנטילה?
באותו הנושא: