התחברות
הרשמה
אם אני 4 יחל ביא
שנה הבאה אם אני אחליט לעלות ל5 מה עושים עם הבגרות של 4 שעשיתי?
24 ביוני 2026, 17:42
בגרות
תשובה אחת
תשאלי את המורה שלך בשביל להיות בטוחה אבל לדעתי עדיין תצטרכי לעשות שתי בגרויות
י
ילדת-ירח
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
אם אני עושה 4 יחל מתמטיקה, 4 יחל אנגלית, 5 יחל מחשבים, 3 יחל תנך, 1 יחל מדעים, 2 יחל היסטוריה, 2 יחל אזרחות
אפשר לעלות ל5 מ 4 יחל מתמטיקה ביא?
מה יותר קשה 4 יחל ביא או 4 יחל יב?
אם אני מרחיבה ביולוגיה ופסיכולןגיה סוציולוגיה ביחד עם 4 יחל מתמטיקה ו5 יחל אנגלית זה קשה?
מה אני מפסידה אם אני עושה 4 יחל ולא חמש יחל?
אם אני עכשיו עושה 4 יחל מתמטיקה ו5 יחל אנגלית, יהיה לי הרבה עומס ביא?
זה באמת משנה אם אני עושה 5 יחל מתמטיקה ולא 4 יחל מתמטיקה?
ציון סופי 81 ביא מתמטיקה 4 יחל זה טוב?
אם אני 5 יחל מתמטיקה זה אומר שאני נעלה מעל כל הנחותים ש3 או 4 יחל?
אם אני אעשה 4 יחל מתמטיקה ו3 יחל אנגלית זה בסדר ?
אם באנגלית אני בהקבצה של 4 יחל אני יכול לגשת לבגרות של 5 יחל?