8 תשובות
זה מעולה
שואל השאלה:
הייתם ניגשים למועד ב' אם היית מרגישים שאתם יכולים קצת יותר?
הקטע שאני יודעת שאני לא אקבל בהרבה יותר גבוה, כאילו מקסימום שאני אקבל בבגרות יהיה 85, ואני לא בטוחה אם זה שווה את ההשקעה..
אנונימית
הכמה נקודות האלה יכולות להיות חשובות ללימודים גבוהים אח"כ אז כן הייתי עושה את זה במקומך וגם בשביל ההרגשה האישית שלך שאת מסוגלת ליותר.
טוב רצח
^^^ אני יודע לדוגמא שאני יכול לעשות יותר מ3 או 4 ולכן אני בחרתי לשפר לאחר התיכון ל-5 למרות שקשה לי כרגע וגם המצב המנטלי טיפה תשוש.. אני לא מוכן להתפשר בגלל שזה לא מספיק למה שאני רוצה ללמוד באוניברסיטה אבל לכן זה תלוי בשאיפה שלך ולאן את רוצה להגיע.. וכן גם אם את מרגישה נפשית שקשה לך אז תשפרי בזמן שיותר יתאים אם בכלל, אין נכון או לא נכון
81 ב4 יחל זה לא טוב... בכיתה ט הייתי עושה מבחנים של בגרות 4 יחל והייתי מצליח יותר מ81
אנונימי
שואל השאלה:
^סבבה אם אתה עשית בכיתה ט' מבחנים של 4 יחל אז כנראה שאתה גאון.
אני שואלת אנשים ממוצעים אם זה ציון סבבה
אנונימית