9 תשובות
כן אבל עדיף 4 4
תלוי מה השאיפות שלך. ים 3 יחידות אנגלית אי אפשר להתקבל לאוניברסיטה
שואל השאלה:
4 ו4?
תנסה 4 אנגלית באמת שזה אנגלית בסיסית מאוד פשוט צריך ללמוד קצת
אנונימית
שואל השאלה:
אנגלית קשה לי ממש
לדעתי פחות מ 5 אנגלית זו בעיה עם רוב הלימודים באוניברסיטאות
4 יחידות זו אנגלית בסיסית ועדיף כל ציון ב4 יחידות מאשר להיות ב3 יחידות אנגלית. פשוט תלמד כל יום 10 דקות תקרא איזה משהו באנגלית שנותנים לכם בכיתה
אנונימית
תנסה לעלות ל4 באנגלית זה רק ללמוד מילים
לדעתי ממש שווה להשקיע באנגלית יותר כי זה בעיקר הדרישות להתקבל לכול דבר בערך תנסה להשקיע ממש באנגלית זה ישתלם לך ממש