8 תשובות
כן, זאת כפיות טובה
באף זכות.
באף זכות.
אני חושבת שחרדים חייבים להתגייס ואין בכלל על מה להתווכח על זה
אבל אי אפשר להגיד שהמדינה מתנהלת באופן חרדי קיצוני... אולי דתי ודתיים כן מתגייסים
בכל מקרה זה לא קשור הם צריכים להתגייס כי הם אזרחים כאן, זה לא משנה אם המדינה מתנהלת לפי החוקים שלהם או לא
אבל אי אפשר להגיד שהמדינה מתנהלת באופן חרדי קיצוני... אולי דתי ודתיים כן מתגייסים
בכל מקרה זה לא קשור הם צריכים להתגייס כי הם אזרחים כאן, זה לא משנה אם המדינה מתנהלת לפי החוקים שלהם או לא
מכיוון שהמערכת הצבאית לא בנויה או נותנת מקום לאמונה והאורח חיים שלהם, מאוד קשה להם להתגייס למקום כזה.
היו כמה וכמה ניסיונות בעבר לעשות עבור חרידים פלוגות ללא נשים, כי מאוד חשובה להם שמירת העיניים לדוגמה, ועכב הארגון הפמיניסטי זה לא הצליח.
כן, הם צריכים להתגייס, ויש צורך בכך. ויותר ויותר חרידים מתגייסים בשנים האחרונות.
היו כמה וכמה ניסיונות בעבר לעשות עבור חרידים פלוגות ללא נשים, כי מאוד חשובה להם שמירת העיניים לדוגמה, ועכב הארגון הפמיניסטי זה לא הצליח.
כן, הם צריכים להתגייס, ויש צורך בכך. ויותר ויותר חרידים מתגייסים בשנים האחרונות.
שואל השאלה:
^^זה בהחלט משנה.
הליברלים עוברים התעללות בשם הדת והקיצוניים ולשלוח אותם למות למענך בזמן שבכל מקרה הם סובלים במדינה דתית קיצונית זה לא בסדר.
כולם צריכים לשאת בנטל
^^זה בהחלט משנה.
הליברלים עוברים התעללות בשם הדת והקיצוניים ולשלוח אותם למות למענך בזמן שבכל מקרה הם סובלים במדינה דתית קיצונית זה לא בסדר.
כולם צריכים לשאת בנטל
אנונימי
המדינה היא מדינה יהודית לפני שהיא דמוקרטית. וככה זה צריך להיות, מדינה של יהודים אחרי הכל.
המדינה לא מתנהלת באופן חרידי , ובהחלט לא באופן חרידי קיצוני.
זו המדינה היחידה בעולם שנבנתה עבור היהודים.
המדינה לא מתנהלת באופן חרידי , ובהחלט לא באופן חרידי קיצוני.
זו המדינה היחידה בעולם שנבנתה עבור היהודים.
^^זה לא סותר את מה שאמרתי
רק אמרתי שאנחנו לא מדינה חרדית
רק אמרתי שאנחנו לא מדינה חרדית
אני מניחה שהתשובה הזאת לא תספק אותך, אבל האמת היא שאם אין מישהו שילמד תורה לא תהיה תמיכה רוחנית בעם ישראל. אם את לא מאמינה בזה סבבה, אבל עם ישראל בלי תורה זה גוף בלי נשמה.
אנונימית
זה.. לא קורה.. כל מה שאמרת..
אנונימי
באותו הנושא: