4 תשובות
הלוואי שזה היה.
לדעתי זה מצב אידיאלי אבל לא ריאלי כי זו אפליה נגד אלה שכן רוצות להתגייס ללוחמה ומגיע להן
והחרדים *טכנית* יכולים להתגייס זה לא שאוסרים עליהם זו הנקודה
אני אישית מבינה את המורכבות שמעבר אבל יש אנשים שלא יקבלו את זה
יותר מדי אנשים
אני אישית מבינה את המורכבות שמעבר אבל יש אנשים שלא יקבלו את זה
יותר מדי אנשים
אני חושב שהצבא היה צריך לקבל את זה במקום לתת לבנות לשחק בלהיות לוחמות.
אבל כמו שאנחנו מכירים את הצבא הפרוגרס השתלט עליו והוא לא יקבל.
אבל כמו שאנחנו מכירים את הצבא הפרוגרס השתלט עליו והוא לא יקבל.
אנונימי
באותו הנושא: