4 תשובות
לא מלחיץ, מתרגלים מהר לכביש. זה ממש נחמד דווקא סופסוף להיות בעמדת הנהג
ובהתחלה עוברים על איך האוטו עובד וזה
ובהתחלה עוברים על איך האוטו עובד וזה
זה יהיה קצת מלחיץ קצת מביך המורה יסביר לך על הגז על הברקס כל הבסיס ואז את תתחילי לנהוג לאט לאט זה שלב מביך אבל שלב חשוב שחייב לעבור אותו ואת תעברי אותו כמו תותחית על
שואל השאלה:
תודה רבה ❤
תודה רבה ❤
אנונימית
זה בקטנה המורה עוסק לך ללמוד הוא כל יום נמצא עם תלמידים שרק התחילו את תרגישי מוזר אם יהיה טעיות. ויש טעיות בהתחלה לכולם
באותו הנושא: