5 תשובות
כן, כנראה, קודם יש טסט פנימי
בהצלחה!!
כן
את אמורה להיות ממש קרובה לטסט
שואל השאלה:
וואלה חשבתי שאני גרועה כל הזמן הזה אבל מסתבר שלא
אנונימית
לא יודעת מה איתך לי משעמם מהשיעור הראשון, המורה לא נותנת לי לעבור את המהירות המותרת ולעשות מרוצים עם אנשים.
כן
באותו הנושא: