12 תשובות
כן לחלוטין
מפחיד רצח אבל אחרי זה זה כיף
שואל השאלה:
^ כבר יש לך רישיון?
^ כבר יש לך רישיון?
כיף מאוד
תהנה
תהנה
כן
שואל השאלה:
^ ועברת תאוריה מהבית ספר ?
^ ועברת תאוריה מהבית ספר ?
כן חחח למה את שואלת
מפחיד רצח אבל אז אתה קולט וזה נחמד
שואל השאלה:
^^ אני בן אחי וסתם שואל כי אני לא עברתי מהבית ספר ועבר כבר שנה
^^ אני בן אחי וסתם שואל כי אני לא עברתי מהבית ספר ועבר כבר שנה
לא נעים בכלל
תתחיל זה חוויה
זה מוזר כזה לי היה מוזר שהאוטו נוסע לבד ואתה תמיד צריך ללחוץ על הברקס כאילו לא ידעתי
באותו הנושא: