7 תשובות
תחשבי מה יותר חשוב לך, חירות ושוויון או לאומניות
כי הצד הזה עובד לפי הערכים שאני מאמין בהם .
ודואג לדברים שחשוב לי שידאגו להם .
אנונימי
תהיי שמאלנית לרוב השמאל יותר מסתדר בחיים מבחינת כסף, הם הצד העשיר במדינה
^ איך אתה יכול לומר דבר כזה?
הממשלה שרצה כבר 20 שנה מתיימרת להיות ימנית וימין חזק בזמן שהיא כלום ושום דבר .
איזה שמאל הוא עשיר שמקבל כסף מהמדינה??
החרדים לא עובדים ולא משרתים בצה"ל ומקבלים מיליארדים מהממשלת ימין על מלא שלך
אנונימי
יש לי דעות של ה"שמאל" בארץ בנושאים מסוימים ושל ה"ימין" בנושאים אחרים.

הקטע הוא שאת לא צריכה לבחור צד במפה, כל מה שצריך הוא להפעיל חשיבה ביקורתית בכל נושא שאת נתקלת בו, לשמוע ולהקשיב לצדדים השונים, ולפתח צורת חשיבה עצמאית.
לא אמרתי שהם מקבלים מהמדינה הם מצליחים בזכות עצמם להיות עשרים אין לי מושג למה אבל זה מציאות אז לכן המלצתי להיות שמלאן
אין שום הקשר לדעה הפוליטית שלך בשביל להתעשר .
כדאי שתקרא קצת כי עשירים יש גם בימין וגם בשמאל ואני חושב שאתה קצת זורק סלוגנים שקראת בטיקטוק בלי לבדוק
אנונימי
התחברות ל