16 תשובות
אני מקווה שזה רק אומץ ושהם יתגברו וישאלו שנוכל לענות כי ככה הם פשוט מונעים מעצמם ומהממשלה להתקדם לאנשהו
לא בקטע רע פשוט הימנים שמאלנים זה כבר מתיש אנשים תתקדמו ישלנו מדינה על הכתפיים זה לא משחק ילדים
לא בקטע רע פשוט הימנים שמאלנים זה כבר מתיש אנשים תתקדמו ישלנו מדינה על הכתפיים זה לא משחק ילדים
לא הבנתי את השאלה
הימנים מספקים תשובות לא טובות, לרוב זה
רק ביבי
רק ביבי
לא מה הקשר
סורי אבל הכי קל להפיל את כל ההאשמות על ביבי
לא שביבי חסיד עולם אני לא מסכימה עם המווןן דברים שהוא עושה אבל אתם מוזמנים לנסות להיכנס לנעליים שלו בזמן מלחמה
לא שביבי חסיד עולם אני לא מסכימה עם המווןן דברים שהוא עושה אבל אתם מוזמנים לנסות להיכנס לנעליים שלו בזמן מלחמה
ויש מלא ימניים שיכולים לספק לך תשובות מעולות, פשוט לא תמיד מוכנים לשמוע אותן וזה בא מהצד של השמאלנים
לא מאשימה אותם יש להם דרך חשיבה אחרת וזה בסדר אני לא מצפה מכולם לחשוב כמוני אבל יש תשובה מפה זה הבחירה שלכם אם לקבל אותה או לא
לא מאשימה אותם יש להם דרך חשיבה אחרת וזה בסדר אני לא מצפה מכולם לחשוב כמוני אבל יש תשובה מפה זה הבחירה שלכם אם לקבל אותה או לא
אני לא בעד ביבי כן? לא הבנתי את הדעה שלך ממש ליה
אני בעד ביבי אבל לא כי אני תומכת בכל מה שהוא עושה, אני ממש ממש ממשש לא מסכימה עם כל העזרה ההומניטרית הסתומה הזאת לעזה וכל הבלבולי שכל האלה
אני איתו פשוט כי אנשים אחרים יכלו להיות הרבה יותר הרסניים
אני איתו פשוט כי אנשים אחרים יכלו להיות הרבה יותר הרסניים
היית רוצה שראש הממשלה שלך יתנהל ככה בזמן מלחמה?
מה פתאום בחיים לא
אבל אם תשים איזה אחד ממש שמאלני אתה חושב שהוא ינהיג יותר טוב? אם ביבי הביא עזרה הומניטרית שמאלני בשביל שלום ינתק לכולנו מים וחשמל בתקווה כוזבת שהם יגידו אוי איזה נחמדים הישראלים מעכשיו אנחנו אוהבים יהודים
אבל אם תשים איזה אחד ממש שמאלני אתה חושב שהוא ינהיג יותר טוב? אם ביבי הביא עזרה הומניטרית שמאלני בשביל שלום ינתק לכולנו מים וחשמל בתקווה כוזבת שהם יגידו אוי איזה נחמדים הישראלים מעכשיו אנחנו אוהבים יהודים
אני מרכז,יאיר לפיד היה מתנהל מעולה לדעתי
אני לא יודעת לא טובה בפוליטיקה לא מכירה אותו יותר מידי
אני יודעת שאני לא תומכת במעשים של ביבי הם ממש מביכים כבר
אבל כרגע לסבך עוד פוליטיקה זה להיות מטומטמים אנחנו במלחמה והממשלה לא פיזית מבינה את זה
אני יודעת שאני לא תומכת במעשים של ביבי הם ממש מביכים כבר
אבל כרגע לסבך עוד פוליטיקה זה להיות מטומטמים אנחנו במלחמה והממשלה לא פיזית מבינה את זה
אז למה להמשיך עם ביבי?
שמע אני בסך הכל ילדה בת 15 לא מבינה יותר מידי בפוליטיקה אבל כן ברור לי שלשים שמאלני בראש המדינה בזמן מלחמה זה לא דבר חכם, הם רוצים להשיג שלום איתם בכל דרך בזמן שאני לא צריכה לפרט מה הם עושים לנו
פשוט אין לנו יותר מידי אופציות סבירות
לאמשנה אני לא אחת של ויכוחים וכמו שניתן לראות אני גם ממש לא משהו בלבטא את מה שאני חושבת חחח בכל מקרה אם אתה רוצה להמשיך בפרטי כי אני מרגישה שאני חופרת לאנשים פה:')
פשוט אין לנו יותר מידי אופציות סבירות
לאמשנה אני לא אחת של ויכוחים וכמו שניתן לראות אני גם ממש לא משהו בלבטא את מה שאני חושבת חחח בכל מקרה אם אתה רוצה להמשיך בפרטי כי אני מרגישה שאני חופרת לאנשים פה:')
מה הקשר?
לשמאלנים אין אומץ נקודה