4 תשובות
גם אותי מצלמים וצוחקים עלי לעיתים, ילדים רבים חסרי חינוך בימנו לצערי
זה כנראה כי את לא נראית רגילה להחריד
שואל השאלה:
אני בן, אבל כן אני לא מתלבש בסטייל שונה אני באמת נראלי בן אדם ממש רגיל אולי האישיות שלי לפעמים לא הכי "רגילה" אבל זה לא שהם מכירים אותי מבחוץ אני נראה פשוט בן אדם נורמאלי זה לא שישימו לב אליי בתוך קהל של עשרות אנשים...
אנונימי
די הזוי
לא ממש קורה לי כי אני לא מסתובב במקומות ציבוריים, אבל לצלם קטינים בלי הסכמתם זה לא מאוד חוקי
שואל השאלה:
זה שזה לא חוקי זה ברור אבל לך עכשיו בכמה שניות שזה קורה תרים טלפון למשטרה ותנסה לתת להם תיאור והכל זה פשוט הזוי שאני בכלל צריך להקדיש מהזמן שלי לזה
אנונימי
התחברות ל