20 תשובות
אני בצד שלך גירל
לא הייתי ממהרת למסקנות ולחשוב שנפרדנו אבל הייתי מנסה להתקשר אליו או לשאול מה קורה
אנונימית
הוא היה בן אדם עסוק? אבל זה עדיין לא אומר לא לדבר יומיים
שואל השאלה:
ואם חשבתי שפשוט הוא נפרד ממני בשתיקה ? כי זה לא כזה רחוק מהמציאות בשבילי לחשוב ככה
אנונימית
לא צריך ישר לחשוב ככה
שואל השאלה:
בסדר אי אפשר לשפוט אתה לא יודע איזה פגועה הרגשתי ואין לו שום תירוץ לדבר כזה שהוא ידע כמה זה פגע בי ליטרלי פחות מיום לפני אמרתי לו את זה
אנונימית
להתבגר ולהבין שאתאלף רמות מעל והוא ילד, את לא אמורה להתחנן לאף אחד ובטח שלא לקבל יחס כזה מזלזל, לא מעוניין להשקיע בך באופן מינימלי ולענות- לא בשבילך
בסדר אבל את יכולה לשאול אותו למה הוא עשה את זה
שואל השאלה:
למה שאחרי שפתחתי
את הלב וסיפרתי כמה זה גורם לי להרגיש לבד ואחרי שהוא אומר שינסה אני צריכה לרשום אחרי שהוא לא רשם יומיים
אנונימית
נכון ואת צודקת, אחרי שפתחת את הלב שלך ודיברת בידיוק על הנושא הזה והוא עשה את זה בידיוק יום אחרי שדיברת איתו והוא ידע שקשה לך עם זה ואולי הוא באמת לא יכל לדבר יומיים שלמים שנכון זה המון זמן וזה נשמע לא הגיוני אבל כמו שאמרת לא לשפוט יכול להיות שהוא לא יכל לדבר יומיים שלמים- נכון הוא אולי יכול היה לעדכן מראש אלא אם הוא לא ידע.
תחכי להזדמנות שלכם לדבר ותסבירי לו שהרגשת שאתם לא יציבים
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא אפרט אבל אני יודעת בדיוק מה הוא עשה ביומיים האלה וזה שום דבר שלוקח יותר משעתיים וזה גם היה סופ"ש
אנונימית
כי הוא חבר שלך וכל דבר כזה לא מאבדים ככה
שואל השאלה:
היינו ביחד באותו זמן רק שבוע ומשהו ואם באמת. יב לו אכפת ממני הוא לא היה עושה ההפך ממה שאמרתי יום לפני
אנונימית
אני מניח שאת מכירה אותו יותר חבל שלקחת ככה מסקנות מהר
סבבה אז תכתבי לו "בוא נדבר " הוא כבר יבין לבד
אנונימית
שואל השאלה:
אם היית אומר לבת זוג שלך שחוזר תקשורת מקשה עליך וגורם לך להרגיש לבד ויום אחר כך היא נעלמת ליומיים מה היית חושב? שאתם עדיין ביחד
אנונימית
זה היה פוגע בי אבל הייתי מנסה לדבר ולהבין למה היא עושה את זה ואז לקבל החלטות
עזבי אותך מכל הסיפור הזה בשביל מה להשאר בזוגיות הזאת כתבת גם שהיא חדשה
אין על מה להלחם בכלל הוא מההתחלה מראה לך שלא אכפת לו מהזוגיות שלכם ולא אכפת לו מספיק בשביל להתאמץ לא משנה כמה את מתקשרת

ואם הוא ככה עוד מההתחלה שזה שלב שאתה אמור לרצות לנסות ממש ממש להרשים ולהראות שאתה יכול לעשות מעל ומעבר אז תחשבי איך הוא יהיה בעתיד

לא נשמע לי כמו מישהו שאת רוצה שיהיה בעלך והאבא לילדים שלך

תפרדי ממנו ותמצאי מישהו יותר טוב
אנונימי
שואל השאלה:
את מאוד צודקת כבר נפרדנו מאז כאילו הוא נפרד ממני כי הוא התעצבן שעניתי למישהו אפילו לא הפלרטוט בזמן שנפרדנו מבחינתי ( באמת הייתי בטוחה אפילו בכיתי כבר לאמא שלי ורשמתי לחברות שנפרדנו ) ואז הוא העביר את כל האשמה עלי ואפילו לא הסביר למה הוא נעלם
אנונימית
שואל השאלה:
ובין המילים הראשונות שהוא אמר לי אחרי היומיים האלה זה שאני נעלבת אם הוא לא שולח לי כל יום הודעה ( ממש יומיים אחרי שהסברתי לו כמה זה פוגע בי)
אנונימית