5 תשובות
חבורה של שלוש זה תמיד אסון (לרוב)
תנסי לדבר איתן על איך שאת מרגישה ומה שאת חווה איתן
שואל השאלה:
אי אפשר לדבר איתם!!!!
וגם אי אפשר לעזוב אותם
אנונימית
וואי הן נשבעות מעצבנות רצח לדעתי תכתבי להם שאת מרגישה שהן אובססיביות או משהו לא יודעת
אם את רוצה תשלחי לי הודעה בפרטי ואני אעזור לך לנסח
שואל השאלה:
הם יעלבו וירכלו עלי ואז יחזרו להיות חברות שלי :(
אנונימית