13 תשובות
אף אחד
אני
אף אחד
החרדים שגרים בחול כמובן
אנונימי
מה הכוונה?
אנונימי
שואל השאלה:
^יש הפגנת חרדים היום. אם התורה מגנא ומצלא כמו שהם אומרים, אז מי ישמור עלינו עם לימוד תורה כשהם מפגינים?
^יש הפגנת חרדים היום. אם התורה מגנא ומצלא כמו שהם אומרים, אז מי ישמור עלינו עם לימוד תורה כשהם מפגינים?
אנונימי
כשאני הייתי בישיבה כשהיו הפגנות המשגיח היה אוסר לצאת ולא ללמוד
כמובן היו כאלה שיצאו בגלל תירוצים וכשהמשגיח גילה על זה הוא קנס את מי שיצא ב200 שקל
כמובן היו כאלה שיצאו בגלל תירוצים וכשהמשגיח גילה על זה הוא קנס את מי שיצא ב200 שקל
אנונימי
אנחנו לומדים בכולל כרגיל.
וככה כל הכוללים בעירנו חולון. לא מפגינים ולא נוסעים לכפר יונה.
יש המון שלא קשורים להפגנות ולחסימת הכבישים!!
רק מעט פעילים היום בכל זה.
וככה כל הכוללים בעירנו חולון. לא מפגינים ולא נוסעים לכפר יונה.
יש המון שלא קשורים להפגנות ולחסימת הכבישים!!
רק מעט פעילים היום בכל זה.
שום תפילה לא שומרת עלינו,אנחנו שומרים על עצמנו
אפילו גדולי הציבור החרדי הכי קיצוניים בדור הקודם התנגדו להפגנות, ואותם הקנאים שנגדם דיברו גדולי הציבור החרדי, כיום חלקם הם שנחשבים בין הרבנים שמורים להשתתף באותם ההפגנות או שמארגנים אותם, פשוט זו פשוט השתלטות שקטה של הפלג הירושלמי ושל נטורי קרטא על הציבור שנעשתה לאורך השנים, נעשתה הנבלה והתועבה הזו בשיראל לצערינו, ואכן עדיין לא נגמרה מלאכתה, כי ברוך ה' עדיין הציבור לא חושב שהוא נטורי קרתא וסבור בדעתו שהוא לכאורה חולק עליהם, אבל סה עניין הדרגתי אם לא תתוקן הפרצה הזו.
כמובן שהם יטענו שהוונדליסטים הם רק קומץ, שאלו רק מיעוט. אבל גם הרוב כולו שלא פעל בוונדליזם (אם נניח שזה נכון), מובל בידי אותם אנשים שבדןר הקודם גינו ונלחמו ברבותיו של הציבור החרדי הקיצוניים ביותר בדור הקודם בטענה שהם לא היו מסםיק קיצוניים והם היו 'פשרנים'. והראיה שהוא מובל בידי אנשים כאלו- שהוא הולך להפגנות בעדוד אנשים כאלו, בעידוד רבותיו של ה'חרדים המיינסטרים החדשים', אם יורשה לי לקרוא להם כך.
מצרף קישור למאגר של הרבה מכתבי ראשי הציבור החרדי בדור הקודם, חפשו שם בחיפוש ערכים- 'הפגנות', 'הפגנה', 'קנאים', 'קנאות' וראו שמלבד הרב בלוי שהיה רבם הגדול של נטורי קרתא ומייסדם הידוע לשמצה, לא ימצא אחד מגדולי ישראל שתמך בהפגנות בדור הקודם, ואפילו קיצוניים אנטי-ציוניים כמו האדמו"ר מסאטמר הגיבו בצורה יחסית ניטרלית לגביהם בטענה שתוכנה בפועל הוא 'אני לא יודע מה קורה בארץ ישראל, אל תנסו לקבל את הסכמתי לדברים שאני לא רוצה לקחת עליהם אחריות'.
[לפרוטוקול למקרה ומישהו ינסה לומר שאני אמור להתנגד גם להפגנות שבקפלן, אני באמת לא רואה את ההפגנות בקפלן טובות מכך בשום צורה, או שום הפגנה הכוללת חסימת כבישים והפרעה למדינה (הווי אומר- כמעט כל הפגנה בפועל). אכן יש בעיה שהפגנה בלי רעש לא תועיל בכלום, אבל מבחינתי- אפילו אפשר לבטל או להגביל מאוד את הזכות להפגין מסיבות תועלתניות].
כמובן שהם יטענו שהוונדליסטים הם רק קומץ, שאלו רק מיעוט. אבל גם הרוב כולו שלא פעל בוונדליזם (אם נניח שזה נכון), מובל בידי אותם אנשים שבדןר הקודם גינו ונלחמו ברבותיו של הציבור החרדי הקיצוניים ביותר בדור הקודם בטענה שהם לא היו מסםיק קיצוניים והם היו 'פשרנים'. והראיה שהוא מובל בידי אנשים כאלו- שהוא הולך להפגנות בעדוד אנשים כאלו, בעידוד רבותיו של ה'חרדים המיינסטרים החדשים', אם יורשה לי לקרוא להם כך.
מצרף קישור למאגר של הרבה מכתבי ראשי הציבור החרדי בדור הקודם, חפשו שם בחיפוש ערכים- 'הפגנות', 'הפגנה', 'קנאים', 'קנאות' וראו שמלבד הרב בלוי שהיה רבם הגדול של נטורי קרתא ומייסדם הידוע לשמצה, לא ימצא אחד מגדולי ישראל שתמך בהפגנות בדור הקודם, ואפילו קיצוניים אנטי-ציוניים כמו האדמו"ר מסאטמר הגיבו בצורה יחסית ניטרלית לגביהם בטענה שתוכנה בפועל הוא 'אני לא יודע מה קורה בארץ ישראל, אל תנסו לקבל את הסכמתי לדברים שאני לא רוצה לקחת עליהם אחריות'.
[לפרוטוקול למקרה ומישהו ינסה לומר שאני אמור להתנגד גם להפגנות שבקפלן, אני באמת לא רואה את ההפגנות בקפלן טובות מכך בשום צורה, או שום הפגנה הכוללת חסימת כבישים והפרעה למדינה (הווי אומר- כמעט כל הפגנה בפועל). אכן יש בעיה שהפגנה בלי רעש לא תועיל בכלום, אבל מבחינתי- אפילו אפשר לבטל או להגביל מאוד את הזכות להפגין מסיבות תועלתניות].
קישורים מצורפים:
בורא עולם שומר עלינו.
בורא עולם לא אוהב את ההפגנות האלו.
הוא נגד הדברים האלו.
זה חילול השם מה שהם עושים .
בורא עולם לא אוהב את ההפגנות האלו.
הוא נגד הדברים האלו.
זה חילול השם מה שהם עושים .
הקבה שומר עלינו מי יכול עלינו
באטמן
אנונימית
באותו הנושא: