24 תשובות
לא יהיה תחבורה ציבורית בשבת
התוצר של מדינה ישראל ילך וירד. דירוג האשראי ימשיך לרדת. איכות החיים תיפגע
הכלכלה לא תוכל להמשיך להתקיים במצב שהיא כיום
שואל השאלה:
^3
נו בחייך, אני מדברת על נושאים רציניים.
50% מהגברים החרדים לא עובדים אלא לומדים בכולל, האם זה אומר שיותר מ25% אחוז מהאנשים בארץ יהיו מובטלים ויחיו על כספי המיסים? מי ישלם בדיוק את המיסים האלה?
מרבית החרדים מסרבים להתגייס, ממה יהיה מורכב צבא ישראל? איך הוא יראה?
האם יהיו בארץ אזרחים סוג א' שהם החרדים והם לא עובדים ולא מתגייסים ורק לומדים תורה ושולטים בממשלה ויהיו אזרחים סוג ב' שהם החילונים ודתיים לאומיים שיעבדו כמו חמורים, 80% מהשכר שלהם ילך לכספי מיסים והם כולם יהיו מחויבים להתגייס ולא תהיה להם שום השפעה על העתיד שלהם?
שלא נדבר על מה בכלל יקרה לערבים, לדרוזים, לבדואים, לצ'רקסים וכולי...
האם תתחיל בריחה המונית של חילונים מישראל?
איך החרדים יתפלגו בכלל בחברה? הרי יש כל כך הרבה זרמים בין החרדים, הליטאים החסידויות השונות, המזרחים, החבדניקים, החרד"לים...
^3
נו בחייך, אני מדברת על נושאים רציניים.
50% מהגברים החרדים לא עובדים אלא לומדים בכולל, האם זה אומר שיותר מ25% אחוז מהאנשים בארץ יהיו מובטלים ויחיו על כספי המיסים? מי ישלם בדיוק את המיסים האלה?
מרבית החרדים מסרבים להתגייס, ממה יהיה מורכב צבא ישראל? איך הוא יראה?
האם יהיו בארץ אזרחים סוג א' שהם החרדים והם לא עובדים ולא מתגייסים ורק לומדים תורה ושולטים בממשלה ויהיו אזרחים סוג ב' שהם החילונים ודתיים לאומיים שיעבדו כמו חמורים, 80% מהשכר שלהם ילך לכספי מיסים והם כולם יהיו מחויבים להתגייס ולא תהיה להם שום השפעה על העתיד שלהם?
שלא נדבר על מה בכלל יקרה לערבים, לדרוזים, לבדואים, לצ'רקסים וכולי...
האם תתחיל בריחה המונית של חילונים מישראל?
איך החרדים יתפלגו בכלל בחברה? הרי יש כל כך הרבה זרמים בין החרדים, הליטאים החסידויות השונות, המזרחים, החבדניקים, החרד"לים...
המזרחים יצטרכו להשתנות.
הם לא ישארו חרדים.
הם לא ישארו חרדים.
השאלות שלך נכונות. אני ממליצה לך מאוד להמשיך לחשוב ולשאול שאלות ולשאול איך ההנהגה משפיעה ויכולה להשפיע על המצב.
הדרך לעשות שינוי היא בין היתר להצביע למפלגה שלדוגמא לא תאפשר את המשך המצב הקיים.
כל הביקורת שלך נכונה, צריך לזכור את זה בקלפי! לא מרוצה מהמצב? תצביע למי שמתחייב לא לשבת עם חרדים, תצביע למי שלא מונע משיקולים אישיים, תצביע למי שלא ירכיב קואליציה שתממן את מי שלא משלם מיסים. תצביע!
הדרך לעשות שינוי היא בין היתר להצביע למפלגה שלדוגמא לא תאפשר את המשך המצב הקיים.
כל הביקורת שלך נכונה, צריך לזכור את זה בקלפי! לא מרוצה מהמצב? תצביע למי שמתחייב לא לשבת עם חרדים, תצביע למי שלא מונע משיקולים אישיים, תצביע למי שלא ירכיב קואליציה שתממן את מי שלא משלם מיסים. תצביע!
נזכה לברכת השם יתברך גם בכלכלה וגם בביטחון בזכות ריבוי לומדי התורה ושומרי מצוות ומעניין שכאן בשאלה כאילו עד עכשיו לא חשב על זה
החרדים יעברו שינוי. הם לא יהיו כמו שהם עכשיו. הם יצטרכו להיות בצבא, בכלכלה ובהכל. אחרת המדינה תהרס.
זה לא יקרה כי התחזיות אומרות שרבע מהחרדים הולכים לצאת מהדת
זה יתחיל בעדינות, רק יציעו לך להניח תפילין.
יעבירו חוק שמותר להקים עמדות הנחת תפילין בכל מקום. בשלב הבא, יעבירו הצעה להקמת עמדות תפילין בבתי הספר, מה אנחנו מדינה יהודית!
ולאט לאט הדת תשתלט, החוק על איסור גידול חזיר בארץ יתוקן וה'טריקים' הנוכחיים יאסרו, אחר כך תיאסר מכירת אוכל לא כשר ליהודים,
ומפה לשם תוך לא הרבה שנים יהיו כתבות בעולם על האזרחים המסכנים שסובלים מעונשי מלקות והוצאות להורג בהתאם לחוקי הדת.
יעבירו חוק שמותר להקים עמדות הנחת תפילין בכל מקום. בשלב הבא, יעבירו הצעה להקמת עמדות תפילין בבתי הספר, מה אנחנו מדינה יהודית!
ולאט לאט הדת תשתלט, החוק על איסור גידול חזיר בארץ יתוקן וה'טריקים' הנוכחיים יאסרו, אחר כך תיאסר מכירת אוכל לא כשר ליהודים,
ומפה לשם תוך לא הרבה שנים יהיו כתבות בעולם על האזרחים המסכנים שסובלים מעונשי מלקות והוצאות להורג בהתאם לחוקי הדת.
אנונימית
אם חרדים יהיו רוב המדינה לא תהיה להם בעיה להתגייס כי יעשו צבא דתי לפי חוקי התורה
ורוב החרדים/דתיים עובדים ככה שלא תהיה בעיה כלכלית
איזה עוד "בעיות" יהיו?
ורוב החרדים/דתיים עובדים ככה שלא תהיה בעיה כלכלית
איזה עוד "בעיות" יהיו?
^50% מהגברים החרדים לא עובדים.
וואלה לא תהחה מדינה.
גם כי לא תהחה כלכלה, וגם בסוף לא תהיה מדינה כי כבר כובשים אותה כי אין צבא בכלל
גם כי לא תהחה כלכלה, וגם בסוף לא תהיה מדינה כי כבר כובשים אותה כי אין צבא בכלל
^^אתה מבלבל מוחות ידידי
^אננ מבוסס על סטטיסטיקה
אם סטטיסטיקה זה בלבול מוחות מבחינתך אין לה מה לומר לך
אם סטטיסטיקה זה בלבול מוחות מבחינתך אין לה מה לומר לך
לא להמציא!
^מה להמציא?
את הנתונים של הרשות המרכזית לסטטיסטיקה?
את הנתונים של הרשות המרכזית לסטטיסטיקה?
כן, תקרא ותבדוק יותר טוב ידידי
^בדקתי שוב
נכון להיום 47.7 מהגברים החרדים מעל גיל 18 הם מובטלים.
חצי. חצי מהגברים החרדים לא עובדים.
נכון להיום 47.7 מהגברים החרדים מעל גיל 18 הם מובטלים.
חצי. חצי מהגברים החרדים לא עובדים.
אני אסביר את זה פעם אחת
אין שום נתון וסטטיסטיקה על גברים חרדים נשואים, לגבי כמה מהם יושבים ולומדים בכולל וכמה לא
(מקוה שאתה מבין ממה שהסברתי את הטעות שלך - סטטיסטיקה על גברים מעל גיל 18 לא קשורה למה שדיברתי..)
אין שום נתון וסטטיסטיקה על גברים חרדים נשואים, לגבי כמה מהם יושבים ולומדים בכולל וכמה לא
(מקוה שאתה מבין ממה שהסברתי את הטעות שלך - סטטיסטיקה על גברים מעל גיל 18 לא קשורה למה שדיברתי..)
המדינה תקרוס
זה לא יקרה
קריסה כלכלית, צבאית ומדינית.
^^^^גם אין סטטיסטיקה על גברים חילונים או מסורתיים או דתיים נשואים. אבל יש יש סטטיסטיקה על כל הגברים מהקבוצות הללו.
והם משום מה עובדים ביחס של 80% מהאוכלוסייה במינימום.
למרות שיש אלפים משרתים בצבא (שזה לא נספר), או בדיוק נמצאים בטיול אחרי צבא שלהם (לא נספר) או שהם סטודנטים במשרה מלאה או חצי מלאה (לא נספר).
והם משום מה עובדים ביחס של 80% מהאוכלוסייה במינימום.
למרות שיש אלפים משרתים בצבא (שזה לא נספר), או בדיוק נמצאים בטיול אחרי צבא שלהם (לא נספר) או שהם סטודנטים במשרה מלאה או חצי מלאה (לא נספר).
באותו הנושא: