11 תשובות
אם היה דבר שכולם מסכימים לגביו, לא היה צורך להפגין בעדו.
אין דבר כזה משהו שכולם מסכימים עליו.
שואל השאלה:
כלומר שהרוב מסכימים עליו ולא משנים
כלומר שהרוב מסכימים עליו ולא משנים
אנונימי
לא תשיג את זה כל עוד הוא בשלטון.
^מה הקשר בין מערכת החינוך לביבי? למה אתם השמאלנים כל כך אוהבים להאשים את ביבי ואת הממשלה על הכל כאילו שאם נחליף את ביבי ואת הממשלה בימנים אחרים אז יקרו דברים יותר טובים אבל זה לא נכון זאת ממשלה ימנית שקיבלה מהעם 64 מנדטים ולא יעזור אם תפגינו בבלפור ולא יעזור אם תפגינו על הרפורמה ולא יעזור אם תפגינו על זה שכאילו ביבי אשם למרות שאתם יודעים טוב מאוד שמי שגרמו לשבעה באוקטובר לקרות זה אתם השמאלנים עם ההפגנות שלכם
ולשאלת השואל אם כולם מסכימים על משהו לא צריך להפגין באמת אני לא יודע למה לא מתקנים את מערכת החינוך
ולשאלת השואל אם כולם מסכימים על משהו לא צריך להפגין באמת אני לא יודע למה לא מתקנים את מערכת החינוך
אנוני
אם אתה רוצה לנהל שיחה אמיתית על זה אפשר.
אתה "קצת" מתלהם. זה לא עושה חשק לנהל שיח.
אם אתה רוצה לנהל שיחה אמיתית על זה אפשר.
אתה "קצת" מתלהם. זה לא עושה חשק לנהל שיח.
אצלם בקפלן יש הרבה יותר מתלהמים חמוד/ה
היית בקפלן או רק צפית בערוץ של ראש הממשלה?
אה סליחה אני מצטער שאני צופה בערוץ 14 רגע אני מיד אעביר לערוץ 11 או 12 או 13 כדי שישטפו לי את המוח אולי אני אעבור לצד הנכון אני פשוט אתחיל לשנוא חרדים אני אקרא לכל מי ששונה ממני ביביסט אני ארצה ממשלה של מחבלים אני ארצה לרצוח את ביבי אוקיי
יו זהו הבראתי אני כבר לא ביביסט אני כבר לא ימני אני כבר לא מאמין באלוהים אני כסר לא חושב שבג"ץ הוא שמאלני אני אוהב את בג"ץ אין כמו בג"ץ
יו זהו הבראתי אני כבר לא ביביסט אני כבר לא ימני אני כבר לא מאמין באלוהים אני כסר לא חושב שבג"ץ הוא שמאלני אני אוהב את בג"ץ אין כמו בג"ץ
שוב אתה מתלהם.
בהצלחה.
פרשתי מכאן.
בהצלחה.
פרשתי מכאן.
אוי סליחה שכחתי שמי ששמאלני שצועק נוא לא מתלהם אבל ימני מזרחי דתי שצועק הוא מתלהם ביותר