18 תשובות
דיברת על זה איתה לפני שאתה מתחיל לנקוט באמצעים?
שואל השאלה:
כן דיברתי היא לא מסוגלת לשלוט בזה
כן דיברתי היא לא מסוגלת לשלוט בזה
אנונימי
לא אשקר, נשמע ששניכם משוגעים פשוט כל אחד בדרך שונה. תיפרד ממנה, אל תגרום לה לחיות בפחד ש..
פשוט נתק את זה
פשוט נתק את זה
אנונימית
עדיף לא לבנות על זה שזה יעבור לה, מתוך ניסיון אומרת זה לא משהו שעובר להן בקלות
פשוט תיפרד ממנה אין מה לעשות
פשוט תיפרד ממנה אין מה לעשות
שואל השאלה:
מה משוגע פה בדיוק אצלי ?
מה משוגע פה בדיוק אצלי ?
אנונימי
שאתה רוצה שהיא תחיה בפחד לצידך מאשר פשוט לנתק את זה. לגרום לה לחיות בפחד איתך לא אמורה להיות אופציה בכלל.. היא לא אמורה לפחד שתבגוד בה או תעזוב אותה. פשוט נתק את זה אם זה לא מתאים לך וכבר דיברתם
אנונימית
שואל השאלה:
כי גם ככה חיה בפחד אז זה לא שזה ישנה את המצב
כי גם ככה חיה בפחד אז זה לא שזה ישנה את המצב
אנונימי
זה כן
היא גם תחיה בסטרס מקנאה
וגם תחיה בסטרס שתעזוב/תבגוד בה.
היא גם תחיה בסטרס מקנאה
וגם תחיה בסטרס שתעזוב/תבגוד בה.
אנונימית
שואל השאלה:
טוב כן אני פשוט הולך לסיים את זה זה ההחלטה
טוב כן אני פשוט הולך לסיים את זה זה ההחלטה
אנונימי
אתה מבין שזה רעיל? שאתה גורם לה לחיות תחת חוסר אונים, אתה משחק לה במצבי רוח
עדיף פשוט שתפרדו בלי כל המשחקים האלו, סתם מסובך ומיותר ויכול לפגוע עוד יותר
עדיף פשוט שתפרדו בלי כל המשחקים האלו, סתם מסובך ומיותר ויכול לפגוע עוד יותר
אנונימית
שואל השאלה:
אני לא חשבתי על זה יותר מידיי אני רק הבאתי את זה כרעיון יכול להיות שהוא לא טוב
אני לא חשבתי על זה יותר מידיי אני רק הבאתי את זה כרעיון יכול להיות שהוא לא טוב
אנונימי
בהצלחה
אנונימית
שואל השאלה:
גם ציפיתי שתגידו פה אולי רעיונות לגרום לה לשלוט ברגשות שלה אבל כנראה שאין באמת
גם ציפיתי שתגידו פה אולי רעיונות לגרום לה לשלוט ברגשות שלה אבל כנראה שאין באמת
אנונימי
מה לשלוט ברגשות שלה
אתה רציני או מסתלבט? לא מתאים לך האופי שלה אז תנתק. אין לך מה לעשות עם זה אנשים לא משתנים ביום יומיים.
טיפ לחיים:אל תנסה בחיים לקחת שליטה ממישהו
אתה רציני או מסתלבט? לא מתאים לך האופי שלה אז תנתק. אין לך מה לעשות עם זה אנשים לא משתנים ביום יומיים.
טיפ לחיים:אל תנסה בחיים לקחת שליטה ממישהו
אנונימית
שואל השאלה:
לקחת שליטה על מישהו מה הכוונה שלך?
לקחת שליטה על מישהו מה הכוונה שלך?
אנונימי
לשלוט להם ברגשות ולהחדיר בהם פחד או חרדה. לעולם אל תעשה את זה. קשה לך עם מישהו? תנתק או שתדבר איתו על זה.
אנונימית
האופציה הראשונה זה נטו מניפולציה...
במקום כל שהוא היא מקנאה כי היא מפחדת שתעזוב אותה בשביל מישהי שכביכול יותר טובה ממנה, אם אתה תאיים עליה שתיפרדו זה פשוט יעשה לה רע. אם אתה לא יכול לקבל אותה כמו שהיא אז תעזוב ואל תבזבז לב את הזמן
במקום כל שהוא היא מקנאה כי היא מפחדת שתעזוב אותה בשביל מישהי שכביכול יותר טובה ממנה, אם אתה תאיים עליה שתיפרדו זה פשוט יעשה לה רע. אם אתה לא יכול לקבל אותה כמו שהיא אז תעזוב ואל תבזבז לב את הזמן
אתה גם משוגע באמת כדאי שתיפרדו
באותו הנושא: