47 תשובות
איזה באסה, תגיד לה שזה לא אני זה את :
דבר ראשון זה קצת מבאס אם אתה עדיין אוהב אותה ונפרד ממנה בגלל המשפחה שלך אבל תנסה איך שהוא לפתוח ריב או להגיד לה שזה לא יעבוד בינינו יותר ותגיד לה שאפשר להישאר חברים אם בא לך
שואל השאלה:
זה לא יעבוד היא יודעת שזה בגלל הצבע עור
זה לא יעבוד היא יודעת שזה בגלל הצבע עור
אנונימי
שואל השאלה:
היא תיקח את זה קשה ממש
היא תיקח את זה קשה ממש
אנונימי
^אבל זה לא אתה זה המשפחה
השאלה שלך לא נכונה
זה לא איך להיפרד מהחברה שלי בגלל שהיא שחורה
זה אמור להיות, איך להיפרד מהחברה שלי בגלל שהמשפחה לא מקבלת אותי
לא מבין איך הצבע עור הוא פרמטר בכלל, תכלס הצבע עור שלך הוא "בעייתי". אתה הלבן, למשפחה זה לא מתאים וזה גורם לבעיה
זה לא איך להיפרד מהחברה שלי בגלל שהיא שחורה
זה אמור להיות, איך להיפרד מהחברה שלי בגלל שהמשפחה לא מקבלת אותי
לא מבין איך הצבע עור הוא פרמטר בכלל, תכלס הצבע עור שלך הוא "בעייתי". אתה הלבן, למשפחה זה לא מתאים וזה גורם לבעיה
לפי מה שהסברת אתה לא נפרד בגלל צבע העור שלה אתה נפרד ממנה בגלל שהמשפחה שלה לא מקבלת אותך
זה גם מה שתגיד לה
זה גם מה שתגיד לה
שואל השאלה:
המשפחה שלה לא מקבלת אותי בגלל הצבע עור שלי.
אני פה הבעייתי?^^
המשפחה שלה לא מקבלת אותי בגלל הצבע עור שלי.
אני פה הבעייתי?^^
אנונימי
המשפחה שלה בעייתית
שואל השאלה:
הלוואי שזה היה כך ^^^ אבל המשפחה שלה מדגישה את זה שזה בגלל הצבע עור.
הלוואי שזה היה כך ^^^ אבל המשפחה שלה מדגישה את זה שזה בגלל הצבע עור.
אנונימי
14^ הרגת אותי
אז למה נכנסת איתה לזוגיות אם היא לא הטעם שלך? פשוט תגיד לה שזה לא מתאים אל תגיד לה שזה בגלל צבע העור
שואל השאלה:
אני אמרתי שהיא לא הטעם שלי?^
אני אמרתי שהיא לא הטעם שלי?^
אנונימי
^^רואים שלא קראת את התיאור
אנונימית
עזוב באמת לא קראתי את התיאור.. אל תגיד שזה בגלל הצבע עור שלה זה רק ייראה רע. אם המשפחה שלה לא בסדר, תנסה לסיים את זה בכבוד, בלי להיכנס לעדות או צבע. תתמקד בעצמך ותסביר שהקשר לא עובד כרגע, ותשמור על כבוד לשניכם.
שואל השאלה תשנה את השאלה, זה לא קשור בכלל לדיון הזה
באישו זה לא צבע העור זה המשפחה שלא מקבלת אותך
באישו זה לא צבע העור זה המשפחה שלא מקבלת אותך
אנונימית
אז אני רואה שהמשפחה שלה רוצה להישאר גזע נחות אם היא לא רוצה אותך כי אתה לבן אה
ישלי דחף לשנות פה שם למשטרת ההגירה ולהגיב משהו אבל אני נאמנה לצהל
ולשאלה אין מה לעשות תגיד לה תאמת
ולשאלה אין מה לעשות תגיד לה תאמת
תהיו רומיאו ויוליה
שואל השאלה:
5^אני שואל ברצינות זה לא יפה להגיב בציניות
זה אולי נשמע גזען אבל זה באמת המקרה אני נאלץ להיפרד ממנה בגלל הצבע עור אני רוצה להתקדם לחתונה וזה נראה לי שאם אני ימשיך את הקשר איתה וההורים לא בעד זה סתם בזבוז זמן..אנחנו ביחד 3 שנים וזה המון המשפחה לא השתנתה.
5^אני שואל ברצינות זה לא יפה להגיב בציניות
זה אולי נשמע גזען אבל זה באמת המקרה אני נאלץ להיפרד ממנה בגלל הצבע עור אני רוצה להתקדם לחתונה וזה נראה לי שאם אני ימשיך את הקשר איתה וההורים לא בעד זה סתם בזבוז זמן..אנחנו ביחד 3 שנים וזה המון המשפחה לא השתנתה.
אנונימי
אתה חייב לומר לה תאמת אין מה לעשות
שואל השאלה אנשים פה לא עונים לך תשובות מדויקות בגלל השם של השאלה
תשנה אותו זה אפילו לא רלוונטי לתיאור
תשנה אותו זה אפילו לא רלוונטי לתיאור
אנונימית
אתה לא נפרד ממנה בגלל צבע העור
אתה נפרד ממנה בגלל שהמשפחה שלה לא אוהבת אותך
לשאלתך,
תגיד לה שהמשפחה שלה לא אוהבת אותך ושהיא תדבר איתם, אולי זה ישתנה
אתה נפרד ממנה בגלל שהמשפחה שלה לא אוהבת אותך
לשאלתך,
תגיד לה שהמשפחה שלה לא אוהבת אותך ושהיא תדבר איתם, אולי זה ישתנה
שואל השאלה:
מה לא רלוונטי בזה^2
מה לא רלוונטי בזה^2
אנונימי
כי אתה נפרד ממנה בגלל שהיא שחורה? לא
אתה נפרד בגלל שהמשפחה שלה לא מקבלת אותך
אתה נפרד בגלל שהמשפחה שלה לא מקבלת אותך
אנונימית
כי אנשים חושבים שאתה רוצה להיפרד ממנה כי היא שחורה
שואל השאלה:
אני נפרד ממנה כי היא שחורה ואני לבן וזה יוצר בעיות עם המשפחה שלה. הלוואי וזה אחרת רק אני לא מצליח להבין את זה זה מרגיש לי עדיין שזה בגלל הצבע עור שלה ולכן זה כואב לי להיפרד בגלל מה היא תרגיש כי מבחינתה אני יודע שהיא תקח את זה למקום של גזענות.
אני נפרד ממנה כי היא שחורה ואני לבן וזה יוצר בעיות עם המשפחה שלה. הלוואי וזה אחרת רק אני לא מצליח להבין את זה זה מרגיש לי עדיין שזה בגלל הצבע עור שלה ולכן זה כואב לי להיפרד בגלל מה היא תרגיש כי מבחינתה אני יודע שהיא תקח את זה למקום של גזענות.
אנונימי
אתה מנסח את זה פשוט לא נכון
אתה נפרד ממנה בגלל שהמשפחה לא אוהבת אותך
והם לא אוהבים אותך בגלל הצבע עור שלך.
אתה לא גזען, ההורים שלה גזענים
אתה נפרד ממנה בגלל שהמשפחה לא אוהבת אותך
והם לא אוהבים אותך בגלל הצבע עור שלך.
אתה לא גזען, ההורים שלה גזענים
כנראה זה ספאם אבל עדיין
אתה לא הגזען זה ההורים שלה
והגזענות היא בכלל לא כלפיה זה כלפיך
אתה לא הגזען זה ההורים שלה
והגזענות היא בכלל לא כלפיה זה כלפיך
שואל השאלה:
לא זה לא ספאם
וזה הטעם שלי אתיופיות
לא זה לא ספאם
וזה הטעם שלי אתיופיות
אנונימי
גם הטעם שלי זה לרוב כהות עור בבנות
פשוט תשים על המשפחה פס
למה ככה
פשוט תשים על המשפחה פס
למה ככה
איפה הם חיים
בימי הביניים
בימי הביניים
שואל השאלה:
תודה אח
תודה אח
אנונימי
אתה לא בעייתי באמת, בגלל זה כתבתי במרכאות
מה גורם לבעיה, המשפחה שלה, למה הם ככה? כי אתה שונה מהם
לכן אין סיבה שהיא תיפגע ותחשוב שזה בגלל שההיא שחורה, כי הרי היא ערה למציאות שהמשפחה לא מקבלת אותך כי אתה לבן
מה גורם לבעיה, המשפחה שלה, למה הם ככה? כי אתה שונה מהם
לכן אין סיבה שהיא תיפגע ותחשוב שזה בגלל שההיא שחורה, כי הרי היא ערה למציאות שהמשפחה לא מקבלת אותך כי אתה לבן
לא נעים אחי
אז בגלל שהמשפחה שלה גזענית אליך
שואל השאלה:
תודה על התשובה^3
תודה על התשובה^3
אנונימי
תהיה כנה איתה
קודם כל כדאי שתדברו על זה
גם אם המשפחה שלה גזענית אלייך זה לא אומר שבהכרח צריך להיפרד אתה יוצא איתה לא עם ההורים שלה הם יכולים לקפוץ לך לא הייתי מוותרת על מישהו שאני אוהבת רק בגלל שהמשפחה שלו גזענית אליי כי בסופו של דבר אני יוצאת איתו לא עם המשפחה שלו ואני לא חייבת לפגוש אותם הרבה שיקפצו לי
אנונימית
תסביר לה שאתה אוהב אותה אבל גם את עצמך וקשה לך להיות במקום שאתה מרגיש לא רצוי שם
הזמן שלכם יקר ודווקא בגלל כל האהבה ועם כל הקושי אתה מאחל לה מישהו שהמשפחה שלה תקבל באהבה וירגיש בנוח אני מעריך את מה שהיה לנו ככ וזה באמת קשה לי לעשות את זה הלב אומר להישאר הראש שלי עסוק במצב ואיך זה יסתדר, בהצלחה וכזה וכל מיני כאלה בקיצור.
זה ממש קשה להיות עם בן אדם שהמשפחה שלו לא מתחברת לרעיון, בנוסף כשמתחתנים אתה לא מתחתן רק עם הבת זוג אלא עם כל המשפחה שלה חח אז יפה שעה אחת קודם
הזמן שלכם יקר ודווקא בגלל כל האהבה ועם כל הקושי אתה מאחל לה מישהו שהמשפחה שלה תקבל באהבה וירגיש בנוח אני מעריך את מה שהיה לנו ככ וזה באמת קשה לי לעשות את זה הלב אומר להישאר הראש שלי עסוק במצב ואיך זה יסתדר, בהצלחה וכזה וכל מיני כאלה בקיצור.
זה ממש קשה להיות עם בן אדם שהמשפחה שלו לא מתחברת לרעיון, בנוסף כשמתחתנים אתה לא מתחתן רק עם הבת זוג אלא עם כל המשפחה שלה חח אז יפה שעה אחת קודם
אנונימית
שמע, עם כמה שיש למשפחה השפעה, אם אתם באמת אוהבים אחד את השנייה והקשר שלכם טוב זה לא מה שאמור לעצור אתכם. אתה צריך להעלות איתה את הנושא הזה באופן פתוח ותחליטו ביחד מה תעשו.
תגיד לה שזה מפריע לך שהמשפחה שלה לא מקבלת אתכם ושאתה אוהב אותה אבל לא יכול להרגיש כל הזמן כאילו אתה חייב להוכיח את האהבה שלך רק בגלל שאתה לבן, ולא היית רוצה להתחתן לתוך משפחה כזאת גזענית..
בניגוד לשאלה זה יותר נראה כאילו המשפחה שלה הם הגזענים ולא אתה..
בניגוד לשאלה זה יותר נראה כאילו המשפחה שלה הם הגזענים ולא אתה..
זה קרה לי גם שהמשפחה שלו לא קיבלה אותי כי אני אתיופית והם פחות בעניין בסוף זה לא הלך כי בסופו של דבר משפחה זה הכל.. מצטערת לשמוע את מה שאתה אומר עצוב
אנונימית
^4לא נראלי שזה ילבין את פניה
היא עדיין תישאר שחורה
היא עדיין תישאר שחורה
אבל אתה לא רוצה להיפרד ממנה בגלל הצבע עור שלה או שלך, אתה רוצה להיפרד ממנה בגלל שהמשפחה שלה לא מקבלת אותך.
אם שניכם עדיין הייתם שניכם, אבל המשפחה שלה כן הייתה מקבלת אותך, לא היית שוקל להיפרד ממנה.
זה לא בגלל הצבע עור, זה בגלל המשפחה שלה.
אם שניכם עדיין הייתם שניכם, אבל המשפחה שלה כן הייתה מקבלת אותך, לא היית שוקל להיפרד ממנה.
זה לא בגלל הצבע עור, זה בגלל המשפחה שלה.
למה אתה צריך להיפרד ממנה? תהיה רומיאו ותהפוך אותה ליוליה