210 תשובות
לעשות את זה זה לא המשמעות של זוגיות.
אתה מתכוון שזוגיות זה בשביל לספק מינית? מה זה "בשביל מה היא איתי בזוגיות"? בני כמה אתם?
אנונימית
תברר איתה על זה יש אנשים שקשה להם עם זה
שואל השאלה:
אני 19 והיא 18
אנונימי
אולי היא עדיין לא מוכנה לזה
תנסה לדבר איתה תבין איתה איך היא ואיך היא מרגישה לגבי זה
ואם היא לא מוכנה לא חושבת שזה צריך להיות בכוח ותכבד את זה
זוגיות זה לא רק סקס.
גבר סקס זה לא המשמעות של זוגיות
כל אחד לוקח את זה בקצב שלו וזה לגיטימי לגמרי אם היא לא מוכנה או פשוט לא רוצה
זה יכול להיות מבאס שהיא לא זורמת נכון, אבל זאת החלטה שלה
המשמעות של זוגיות זה לבלות ביחד ולדעת שיש שם תמיד מישהו בשבילך
אם אתה מעדיף אקטים מיניים על הקשר שלכם תלך לסטוצים
ילדותיים רצח שניכם^^
אני באמת לא מבינה מה זה התגובות האלו
אשכרה אחי מה אתה מדבר^^
זה הכי ילדותי ששמעתי בחיים שלי
חברה בואו נרגע.. מין זה משהו בלתי נפרד ממערכת יחסים, הוא רוצה את זה, היא לא בשלב הזה וזה בסדר גמור. אם זה מפריע לו ממש, הוא יכול להיפרד ממנה צ'יל
אנונימית
אני עם "ארתור שלבי"
כן אבל התגובות פה סליחה אבל זה מגעיל אותי
זה לא מתאים לו ברור שהוא יכול להיפרד אבל איך שמדברים על זה כאן זה מגעיל.
אולי היא לא מוכנה לזה ואם את בן זוג שלה את אמור להכיל את זה
אתה הפעם הראשונה שלה?
אנונימית
היא פשוט לא מוכנה לזה וזכותה המלאה
אם זה לא מתאים לך זכותך המלאה גם להפרד ממנה, אל תשאר בזוגיות שאתה לא רוצה להיות בה
אבל זוגיות זה לא רק סקס זה הרבה יותר מזה, אז אם אתה מוכן לחכות לה ואוהב אותה מאוד אל תלך כי ממש תתחרט על זה
אולי לא מרגישה מוכנה אולי מפחדת יכול להיות מהרבה דברים אל תשפוט אותה אתה לא יודע מה עובר לה בראש אם זה כלכך מפריע לך תיפרד ממנה אבל חבל למרות שנראלי אתה סתם מנסה להגיע לחמות
אחי-
היא בזוגיות איתך כי היא אוהבת אותך. היא לא מוכנה, היא לא מעוניינת, היא לא חייבת.
מפריע לך? תיפרד ממנה, תמצא מישהי אחרת שכן תתאים לך.
well said^^
^^^למה כתבת שי*ט?
דבר איתה
להיות מישהי שאוהבת סקס ואקטים מיניים זה לא דבר רע^ אין דבר כזה ילדה טובה או לא טובה או מישהי זולה זה משגע אותי
יש מליון ואחת סיבות ללמה היא לא תרצה וזה בסדר
^^^^אהה
אם אתה אוהב אותה מספיק אתה לא תיפרד ממנה על סיבה כזאת.. בחיי
אין סק ס אז אין זוגיות? דור מדורדר
ואוו הזאת ש מעלי כזה צודקת אני מעריצה אותך


ומי אתה חושב שאתה??
אנונימית
אולי היא עוברת משהו תשאל אותה אם היא בסדר
זוגיות זה לא רק סקס וזה ממש בסדר שהיא לא הייתי נפרדת בגלל זה תדבר איתה אולי היא עוד לא מוכנה וזה ממש לא קשור לגיל
היא רוצה לשמור לחתונה, ואתה לא תהרוס לה את זה
אתם לא בזוגיות בשביל לשכב. זוגיות זה בשביל להתחתן
אחרי שמתחתנים צריך גם להוסיף לזוגיות את הנושא של המיטה
אנונימי
תיפרד ממנה אם זה למה אתה איתה חמודון
וואו ליטרלי להיפרד ממנה כי היא לא מוכנה לשלב הזה?תפרד ממנה -בשבילה,מסכנה
הגיוני
בשביל מה היא איתך בזוגיות? אתה רציני עכשיו?
זה בהחלט לא הדבר הכי חשוב בזוגות
שמעו כל החרבנות פה כמה שיש אהבה הוא רוצה בסופו של דבר להרגיש קרוב זו המשמעות של לשכב להתקרב אחד לשנייה לא רק מחרמנות מחרמנות אפשר למצוא במועדונים מאמין שלזה הוא מתכוון חוץ מזה תביאו עז אני חרמן
שואל השאלה:
דיברתי איתה על זה מלא פעמים היא מצצה לי פעם אחת וזהו אבל היא לא זורמת לכלום אני איתה שנה וזהו זה מה שקיבלתי רק
אנונימי
עצוב ביותר אח אולי יש לזרע שך טעם של חרא מי יודע
תעזוב אותה
אנונימי
תדבר איתה על זה תראה מה יש לה להגיד ואז תראה
אם אתה אוהב אותה באמת אתה תחכה כמה זמן שהיא צריכה, לא מתאים לך לך לאיזה זונה או לסתם איזה שבורה
יש מצב שהיא עדיין לא מוכנה תן לה את הזמן שלה
אחי מה אתה מדבר אני 5 שנים לא נגעצי באישה
אנונימי
היא בתולה?
אם כן אפשר להבין אותה, אני מעולם לא הייתי עם גבר ולכן כשיהיה לי בן זוג ייקח לי תקופה מסוימת לתת לו מגע מיני.
אם לא- אולי עברה משהו שמונע ממנו להיות מסוגלת לקיים קשר מיני כרגע.
או שבאמת יש משהו מעבר לזה.
בכל מקרה, אם היא לא בתולה אז הייתי מציעה אולי להיפרד באמת, סקס זה חלק מהזוגיות ואי אפשר להכחיש את זה.
חלק מלאהוב מישהו זה לרצות אותו בכל מובן, גם במובן הפיזי.
יש הרבה גברים שזה באמת יפריע להם ולא יהיו מסוגלים לחכות וזה בסדר.
אם היא כן בתולה אז הטעות היא שלך, אני מניחה שידעת שהיא לא עשתה כלום לפני שהקשר הפך לרציני, ובכל זאת בחרת להיכנס לזה, היית צריך לדעת שייקח זמן עד שתקבל משהו.
איזה תגובות מגעילות
מעניין למה אתם מאנונימי יא מפגרים
סקס זה לגיטימי לגמרי בזוגיות, לא לשמור את עצמך לחתונה זה בסדר גמור
ולהנות ולאהוב אקטים מיניים איך שרוצים כמה שרוצים זה לא הופך מישהי לזולה זאת דעה פשוט מפגרת

כל אלה ששופטים אותה על זה שהיא לא רוצה
אתם רציניים? בחיים שלי לא ראיתי תגובות מגעילות כל כך
יש מיליון ואחת סיבות ללמה היא לא תרצה לעשות סקס
זה בסדר גמור ולגיטימי. המשמעות של זוגיות היא לא סביב זיונים (יש הבדל בין זיונים ללעשות סקס כאקט מיני של אהבה)
אתם מסתכלים על זה כמו ילדים קטנים שנחשפו לפורנו פעם ראשונה וזה כל מה שהם יודעים
איכס התגובות פה של האנונימיים דוחות. מקווה שתקבלו מודעות
שניה לא הבנתי, מה היא חפץ?
היא לא רוצה לנהל איתך כרגע יחסי מין שזה בסדר, היא כנראה לא מוכנה.
אם זה מפריע לך ואתה רוצה מישהי שרק תענג אותך אז תפרד ממנה ותחפש מישהי אחרת. היא בזוגיות איתך כי היא אוהבת אותך וזה אמור להיות הדדי.
וכמו שעוד הרבה אחרים אמרו פה, תתקשרו. תקשורת זה דבר מאוד חשוב בזוגיות וגם אם היא עדיין לא רוצה אז תכבד אותה ואם זה קשה לך אז ביי ביי.
וכל האנונימים ה"גברים" פה פשוט איכ.
היית רוצה שמישהו ידבר ככה על אחות שלך?^
או על הבת שלך?
איך היית מרגיש?
ועל מה אתה מאיים כי אני אומר דברים נכונים?
לשכב זה לא המשמעות של זוגיות, אפשר זוגיות גם בלי לשכב
לא כולן.ם מוכנות.ים לזה בגיל כזה מוקדם
מצד אחד מבינה אותך, מיניות זה גם חלק גדול מהמערכת יחסים. אבל אם היא לא מוכנה היא לא מוכנה
אתה יכול לנסות לדבר איתה, אבל כמובן לא ללחוץ! ובסופו של דבר היא תחליט.
במיוחד עקב העובדה שהיא רק בת 18
לכן אם היא תחליט שלא, אז לא. אין לך כל כך מה לעשות לגבי זה מלבד לקבל ולכבד את ההחלטה שלה
וזוגיות ממש אבל ממש לא נועדה רק כדי לקיים יחסי מין!!!
וואי אנונימים פה תסתמו תפה ככול שאתם אומרים את זה אתם פשוט אומרים במילים אחרות שאתם גרועים עם נשים
תנסה לדבר איתה
להיפרד ממנה מבלי לדבר איתה על הסיבה זה לא פיתרון לפי דעתי
אולי היא עדיין לא מוכנה.
אתה צריך לכבד את זה.
ואם זה ממש מפריע לך תדבר איתה על זה.
איכס מה נסגר עם האנשים פה היא תעשה מה שהיא רוצה בקצב שלה אני מבינה שאתה בגיל שקשה לך ממש בלי יחסים מיניים וזה סבבה שזה ממש מפריע לו אני חושבת שאתם פשוט צריכים לדבר על זה ושתגיד לה שזה משהו שאתה ממש ממש רוצה ושתנסה הכי שאתה יכול לעשות כל מה שנוח לה ונעים לה ושבאמת קשה לך שנה בלי זה אבל למה לדבר ככה? למה להגיד "בשביל מה אני איתה בזוגיות" זוגיות זה ממש לא סקס במקום הראשון ובכלל אני לא מבינה את התגובות פה זה פשוט מגעיל איך שחלק מהבנים פה דיברו. מה זה לסרס?? היא לא סירסה אותו אולי היא לא מוכנה לזה הוא לא אמור להיפרד ממנה נטו כי קשה לה לעשות משהו או היא לא בנוח איתו או לא רוצה.
אם באלך להיפרד ממנה - תיפרד. גם נראלי שתעשה לה טובה אם איך שאתה מדבר אבל אם אתה באמת אוהב אותה כדי שתדבר איתה על זה.
למה השאלה הזאת שוב פעם בחמות אחי יא חרmן תשכור לך איזה מישהי וזהו
ותקשיב אולי גם קרה לה משהו עם זה אולי מישהו נגע בה פעם בדרך שגרמה לה ממש להסתגר פיזית פאקינג תדבר איתה במקום להיפרד ממנה כי באלך סקס
אוקיי אנשים פה קצת מאבדים את הפואנטה.
ברור שבזוגיות יש גם מיניות וסקס, היא לא יכולה למשוך אותו ככה כל כך הרבה זמן בעניין הזה..
תדבר איתה על זה ושזה מפריע לך, ואם באמת אתה מרגיש שזה יותר מדי בשבילך, תיפרד ממנה וזאת זכותך. ברור שזוגיות זה לא רק סקס ומין, אבל אתה לא יכול לשבת ולחכות כל כך הרבה זמן לדבר כזה.. (שנה בעיניי זה לא כזה הרבה זמן, אבל אני נורא מבינה).
בואנה כל מי שלא אומר שזה סיבה להיפרד
שמעו. זה לא המטרה העיקרית בזוגיות אבל זה כן אחד הדברים שבזוגיות.
תלוי מה הסיבה שהיא לא רוצה בכלל
בת של מלך אני איתך.
כולם מבלבלים פה שטויות זה לא קשור אליך ניסית ראית שהיא לא מוכנה עצרת עשית מה שצריך אבל אם זה לא מה שאתה מחפש תיפרד ממנה אבל אל תגיד לה שזאת הסיבה נראה לי
^^^עאלק בת של מלך
אנונימית
אנונימית פחדנית
מה אתה רוצה כולם יצאו עליי חסרי הומור
אנונימית
זה לא הומור אם זה לא מצחיק
אותי זה כן אז מה אכפת לי
אנונימית
פחדנית
אני מת לדעת מה הסיבה שהיא לא רוצה אבל
הלו שואל השאלה תענה רגע
סתמי תפה יאנונימית מסכנה
^^ טוב בוצ'ה
אנונימית
^שמחה שיש כאן הגיון. מיניות זה חלק נכבד בזוגיות, ואם קשה לו והוא לא יכול לשאת את זה, זכותו להיפרד ממנה, וכל עוד אתם לא בנעליים שלו, אין לכם ובעיקר לכן שום זכות לשפוט אותו.
טוב צ'וצה
שתקי חסרת חברים
אנונימית
תודה יא בוצ'ה
אנונימית
אני לא חושבת שזה לא סיבה להיפרד פשוט הוא לא צריך פשוט להיפרד ממנה בלי להבין איתה קודם לנסות לרמוז זה לא אותו דבר מלשאול אותה ולנסות לדבר ולהבין
לפחות לי יש פרופיל עם תמונה ואני לא מתחבאת מאחורי פרופיל אנונימי ;)
כן בת של מלך וואו אנשים שחושבים שזה מגעיל לרצות את זה בזוגיות הם חיים בסרט
זה משיכה, אין מה לעשות, אין משיכה אין זוגיות, שלא ישכבו אבל שכן יעשו דברים אחרים דומים
אוקיי זה לא כזה אכפת לי שיש לך פרופיל:)
^ברור, צריך לדבר והכל, אבל הוא רשם שהוא דיבר איתה על זה הרבה פעמים ולא ממש יצא לו מזה משהו, אז יש לו שתי אופציות: או שהוא יחכה לה למרות הקושי כי הוא אוהב אותה, או שילך כי קשה לו, ובשני המקרים אני ממש לא שופטת אותו.
וכן אנחנו דורשים תשובה שואל השאלה.
למה היא לא רוצה?
כן עם צנצנים
וגם גירל זה היה בצחוק מה את לוקחת קשה
חד משמעית וואו אני מעריך אותך בת של מלך
איזה גברת פתאום הביאה את הפרופיל שלה וחושבת שהיא יצאה גדולה מהחיים
אני בוכה פה מצחוק
אחותי סתמי לול את לא מעניינת בעליל
מה את רוצה שאני יחזור לאנונימי טיפשה
כן
אני רוצה שתסתמי וזהו, יעשה טוב לכולנו
את בת 14 מה את מבינה כבר
אני מה זה לא חושבת שזה מגעיל לרצות את זה זה ממש סבבה ולגיטימי וזה גם הגיוני שהוא יפרד גם אבל לא בלי לדבר איתה על זה ולהבין אולי יש מאחורי זה משהו
וואי וואי התחילה לנבל את הפה לול
לפחות אני שומרת על הפה שלי יחסרת כבוד עצמי
נסיכה שלי למי את מדברת אלי או אל ההוא שראית אתמול
אמאלה איזה ריב ניהיה פה
סלים זה מה שאני מנסה להבין
מה היא ענתה לו ולמה
סלים שיידי פשוט כן כן ועוד פעם כן
היא מדברת אלייך ani boby
אחותי סתמי כבר יקטינה מסכנה, עם מקל לא הייתי נוגעת בך כולל עם תשלום
אם את בת 18 אז את יכולה להתגבר על זה שאמרתי לך לדחוף מקל לתחת:)
אני רואה את זה מהצד כמו דרמה טורקית ואני התחלתי
וכן סלים מסתבר שקטינות אוהבות לנסות לצאת חכמות גדולות בזמן שהן נולדו אתמול בכלל
בת של מלך עזבי אותה אל תעני
היא סתם הזויה, לכו לעשות משהו עם עצמכם
בת של מלך לא הבנתי על מה היא יצאה עלייך?
תקשיב, לא יודע אם זה ספאם או לא (נשמע כמו אחד) אבל אם זה כל מה שמעניין אותך אולי עדיף באמת להיפרד מאשר להיות איתה רק בשביל זה. היא איתך בשבילך, אתה איתה בשביל הס*ס, מובן אבל עדיף לא להיות בזוגיות בשביל זה... תיפרדו, ותעשה חיים, אבל לא להיות בזוגיות אם בן אדם רק בשביל דבר אחד, בשביל זה יש dating/one night stand
אם את בת 14 את יכולה ללכת לעשות שיעורי בית ולהפסיק לבלבל לנו את המוח ;)
אני לא יצאתי עליה סתם אמרתי במחוק עאלק בת של מלך אבל היא לוקחת קשה
סלים, היא יצאה עליי על זה שאמרתי שאם סקס כזה חשוב לו אז שיפרד ממנה ושזה בסדר ולגיטימי
לא היה לי:)
onething
זה שהוא רוצה לשכב איתה לא אומר שהוא איתה רק בשביל זהה אמאלה אנשים מעצבנים היוםם
מי שם עלייך בכלל? את ילדה קטנה מסטיפס, נראה לך שמישהו פה באמת שם עלייך?
אני כתבתי עאלק בת של מלך בצחוק-_-
אותו דבר אלייך
אני ממש חושבת שזה נכון אבל כי קודם כל אם זה דבר שמאוד חשוב לו ולה כרגע בכלל לא אז אולי זה גם עדיף אבל אם זה כן משהו שהיא רוצה פשוט לא מרגישה כרגע בנוח או משהו סתם לדעתי פשוט עדיף לדבר על זה מאשר לזרוק הכל לפח
מעניין איך פתאום נזכרת שזה בצחוק ולפני יצאת עליי חופשי לול, יחסרת ביטחון
הריב הזה עושה לי תיום אמלה
הכוונה לזרוק בלי לברר קודם^^
ברור, לדבר זה כן חשוב, אבל הוא אמר שהוא כבר דיבר איתה על זה מלא ולא יצא מזה כלום אז לדעתי, אם הוא מרגיש שאי אפשר למרוח את זה יותר, עדיף שיפרד ממנה
חח.חח אחלה מאמא
ההוא^ אם הוא רוצה להיפרד מימנה בגלל שהיא לא רוצה לשכב איתו אז כן, הוא איתה רק בשביל זה.
שמחה שאת נהנית מאמא
כי את כתבת לי סתמי תפה יאנונימית מסכנה מה נראה לך שאני פשוט יגיד אה טוב אמא אני יסתום
תאמת שזה די מצחיק
אה ועובדתית עליי שמים כפי שאת רואה, איתך רק רבים כי את יוצאת סתומה
אני מת לדעת אבל למה היא אמרה לו לא
בגלל שהיא לא מוכנה? בגלל שהיא לא רוצה? בגלל שהוא לא מושך?
צריך לדעת תצד שלה גם
חיים יא צ'אחלה מסכנה מי שם עלייך
אני במטח כן
נראה לי שאת צריכה ללמוד איך לדבר, יש לי דעה משלי ואין לך שום סיבה לרשום לי "אעלק בת של מלך" סתם בצחוק. בואי, לא נולדתי אתמול, אמרת את זה כי "בנות של מלך" אמורות להיות קדושות ולא לתת יד לדברים כאלה, זה רק מוכיח עד כמה המוח שלך לא התבגר.
ההוא^^ גמאני אני באמת סקרנית רצח
onething הוא רוצה להיפרד ממנה כי קשה לו בלי
מה הוא אמור לעשות, אני מבין אותו לגמריי, כמובן
אבל אל תשפוט, זה תלוי במה היא אמרה לו.
ברור ברור, אם אין לי תמונת פרופיל של אנימה כי אני מתפדחת מעצמי אז אני צ'אחלה
אני באמת אמרתי את זה בצחוק גם אני צוחקת על דברים כאלה
תאמת שלא ממש ראיתי את החלק שהוא אמר שהוא דיבר איתה על זה כמה פעמים
אני פשוט בכללי חושבת שתמיד צריך לבדוק כמה פעמים לפני שמוותרים
ההוא^ אבל תקשיב, זה לא משנה מה הצד שלה, אם אתה נמצא בזוגיות עם מישהי והיא לא רוצה לשכב אפילו שאתה רוצה (יכול להיות היא לא מוכנה עדיין, או באמת שהוא לא מושך בעיניה, אנחנו לא יודעים) והוא מעדיף להיפרד בגלל שהיא לא רוצה ס*ס, אז הוא פשוט רוצה לשכב, והוא מעדיף לשכב איתה מאשר להיות איתה במערכת יחסים.

אני גם מבין אותו! אבל אם הוא רוצה לשכב עם מישהי אז עדיף לא להיות במערכת יחסים עם מישהי שלא מוכנה לשכב איתו. אמרתי, שיפרדו ויעשה חיים.
אני מסכימה איתך לגמרי, אבל לא יודעת, זה נורא תלוי במצב שלהם ובאיך ששניהם מרגישים לגבי זה, אני פשוט לא חושבת שאף צד צריך להימרח במערכת יחסים ולהרגיש שלא רואים אותו ואת הצרכים שלו.
טוב חיים זה משפיל קצת
מאמא עזבי תני לה ליהנות
גירל מה משפיל
בת של מלך יאלופה
אבל אחלה אנימה
אני אישית ראיתי כמה אנימות, אבל אני אוהבת את איך שאני נראית אז אני שמה בפרופיל תמונה שלי
אה יא מה ראית?
אני פחות בקטע לשים אני לא אוהבת
אני גם חושבת אבל נגיד לי קרה שהיה לי חבר ונפרדנו כי לא דיברנו על הדברים עד הסוף ואז שנינו ממש נפגענו בסופו של דבר וגם תמיד יש את ההתחרטות הזאתי שלא אמרת את מה שהיית צריך בשיחה הזאת ואז אתה מבואס מהשיחה ופשוט שלא יתחרטו או יפגעו יותר מדי אז אני חושבת ככה אבל אני מסכימה גם שלא צריך למרוח
וואי אני שונאת אנימה לא בקטע רע זה פשוט מביא לי עצבים
כן.. צריך תמיד לדבר על זה
אוף, לאחרונה קרה לי משהו עם מישהי שהייתי איתה בקטע, חרגתי מהכללים בשבילה ועדיין נפגעתי אבל היינו מדברים על הכל וואו
ולמה עצבים סלים
אה וואו אני לגמרי מסכימה, צריך לסגור דברים כמו שצריך, אבל זה נשמע כאילו ממש נמאס לו, אני חושבת שהוא צריך לדבר איתה עוד פעם אחת על זה פנים מול פנים, אם שוב, היא לא מוכנה לדבר על זה או לא מוכנה לראות את הרצונות שלו, אז שיפרד ממנה וזהו
נכון יש אנימות מעצבנות שזה קרינג'י אבל יש גם אנימות טובות רצח
כל אחד ומה שהוא אוהב, וראיתי ג'וג'ו, השאר זה יותר אנימות שראיתי בילדות כמו פוקימון ודרגון בול
שוב זה ממש תלוי במה שהיא אמרה לו אבל
באלי חברה גם וואי
יא דרגון בול
מה עוד ראית מלכה של בת
בתכלס כלום
אה אוף אוקיי
בת של מלך אני ממש מסכימה לא צריך לחפור עכשיו עם מלא שיחות במיוחד אם הוא כבר דיבר איתה על זה כמה פעמים צריך עוד שיחה אחת טובה ואם לא אז זה סבבה גם להיפרד זה לא אסון עולם
מצטערת לשמוע ההוא^^
לא יודעת מעצבן אותי קצת אנימה
ודיי תתעניינו תשאלו אותי אם אני רוצה לספר לכם אוף
אני עייפה
הפכנו את העמוד הזה לצ'אט לכו לישון
ההוא שפוך דבר אני רוצה לשמועע
סלים הכי מדוייקת פה אמאלה
תכלס ממש צאט
חח.חחח.חחח.ח לא יעבוד לךך
אני הולך לישון
בת של מלך אני שרופה איזה חמודה את אני ממש מסכימה איתך על הכל
נכון חמודה
סתם סתם
מה לא באמת מעניין אותי אתה יכול גם לרשום בפרטי אם באלך
אני מת לישון באמת שכן
תזכירי לי מחר לספר לך אם תרצי
חמודים אתם כולכם אבל שרופה עלייך בחזרה סלים ❤
מישהו פה דלוק על בת של מלךך
מושלמתת גם פרופיל יפה ממש דרך אגב
ההיי היי שקט זה אמור להיות סוד
מה זה תזכירי לי מחר תזכור להגיד לי
אני מת יאללה לישון לישון
וואלה??
ותודה רבה רבה ❤ אמינם מושלם אז הפרופיל שלך נדיר גם!!!
סבבה אני אשתדלל
יא גמאני עייפה אבל ממש
אין על אמינם בעולםם רציתי לשים פרופיל שלי אבל לא באלי שאנשים שאני מכירה ימצאו אותי פה זה מביך אותי
אני אשתדל להזכיר
לילה קסום ויפה❤
את האמת שלא אכפת לי שימצאו אותי, אני אומרת את דעתי גם ככה בכל מקום שאני נמצאת פה, האתר הזה לא שונה בכלל. נכון, זה אתר שיש בו מלא ילדים מביכים, אבל לא באמת אכפת לי אם יחשבו שאני אחת מהם
אני מתפדחת לשים תמונת פרופיל שלי גם כדי שלא ימצאו אותי וגם נגיד מישהו רב איתי בסטיפס יצא לי על התמונה
יש לך גישה נדירה סתם פשוט אני יודעת שיש אנשים בחיים שלי שיציקו עליי שאני פה וכזה וגם פשוט כי לא יודעת איזה פרופיל לשים
אני עכשיו סקרן לראות איך שתיכן נראות.
מטח
שיציקו, לא צריך להיות לך אכפת מאף אחד שמנסה להוריד אותך, סתם אנשים שמקנאים ורוצים ולהרגיש חזקים יותר, אז הם יורדים על דברים שאת עושה. זה מביך לדעתי, ומצידי שיצחקו עליי על זה לנצח, אני עומדת מאחורי כל מילה שאני רושמת, ואם למישהו יש בעיה עם זה, שיקפוץ לי בזיגזג.
ולגבי תמונה, אם את צריכה עזרה או יעוץ, אני תמיד פה לזה :)
יו החלפת תמונה
סלים אמאלה את מהממת ברמות
היי מה איך את יודעת
את ממש חמודה
וואי את מושלמת אמאלהה איזה נסיכה
כאילו בת של מלך
ושלום לך ההוא
על מה רשמת איך את יודעת אתמול?
את בעצמך סלים!!!!
הפרופיל החדשה מושלמתת
תודה רבה רבהה ❤
תיפרד ממנה
אנונימי
שואל השאלה:
כיף
אנונימי
ואיך היה?
אנונימית
שואל השאלה:
שכבנו אתמול
אנונימי
מה נסגר בסוף?
מזל טוב
לדבר תמיד עוזר^_^