7 תשובות
אם את 5 יחל מתמטיקה אולי כדאי לך להתחיל וקטורים
אני עשיתי את זה וזה ממש עזר לי להבין מהר יותר בכיתה
מצטרפת לשאלה
שואל השאלה:
^^אם יש לך מקורות למידה אשמח שתשלחי לי (:
יש בgool סרטוני הסבר בחינם לפי דעתי אם אתה מתחבר מהאימייל של משרד החינוך
ואם לא אז עובד לב ארי
תוודאי קודם שהמורה שלך מלמד וקטורים, אצלי לא לימדו למשל
ולשאלה: מיותר לדעתי, אבל קצת במתמטיקה יעזור
^ לפי דעתי דווקא אם לא מלמדים אולי זה רעיון יותר טוב ללמוד לבד
זאת שאלה ממש קלה ברגע שמבינים את הרעיון ונחמד שיש יותר בחירה בבגרות אז אם יש זמן בחופש למה לא בתכלס
חבל להשקיע סתם על וקטורים הבנתי שזה ממש קשה, אז אם היא כבר מזבזבזת תחופש שלה על ללמוד אז שתלמד משהו שימושי כמו אנליטית או פונקציות
התחברות ל