התחברות
הרשמה
זה יהיה בסדר אם ממחר אני אתחיל להתכונן עצמאית למתכונת השנייה במתמטיקה?
אין לי כוח בכלל היום גם היה לנו כולה לפני 6 ימים מתכונת ראשונה ואנחנו גם עושים חזרות בכיתה ואני ממש מרגיש חסר כוחות לעשות גם היום מתמטיקה
26 באפריל 2023, 18:38
מתמטיקה
4 יחידות
כיתה יב
מתכונת
תשובה אחת
כן אין שום בעיה עם זה
ה
הומיאוסיאזיס
באותו הנושא:
עד כמה זה נורא שאני אתחיל להתכונן
צו ראשון ב-7.2, מספיק זמן להתכונן אם אתחיל ממחר?
אני עולה לחטיבה זה בסדר שאני אתחיל להתאפר זאת אומרת אני אתחיל מי המשך למטה
יש לי מבחן במתמטיקה ב20/10 - ושלחו כבר חומר. אם אני אתחיל להתכונן עוד 3 ימים בערך זה בסדר?
אם יש לי מבחן עוד 8 ימים בביולוגיה (ב31) זה בסדר אם אני אתחיל להתכונן מהיום? הודיעו עליו גם רק ביום רביעי
זה בסדר שאני יאכל היום ומחר המוןן כי יש לי יום הולדת וביום שני אתחיל דיאטה?
זה בסדר מחר ללכת לים? יהיה שמש?
יש לי מבחן מחצית במתמטיקה יום חמישי, זה יהיה נורא אם אתחיל להתכונן רק בשלישי?
אני צריכה להתכונן למבחן מחר חשוב מחר תנו לי עצות טובות לשינון המידע שאני צריכה ללמוד..
יש לי מחר טסט ואני בלחץ ואני יודעת שאני אתחיל לרעוד ואכשל...עשיתי היום שיעור והייתי ממש בסדר אבל בטסט זה לא יהיה ככה
אם אתחיל מחר ללמוד לבגרות בסוציולוגיה, זה בסדר?