2 תשובות
אם אתה שונא בוסים אז עצמאי
אם אין לך כוח לכאב ראש אז שכיר
לכל אחד יש את היתרונות והחסרונות שלו
מבחינה כלכלית-
עצמאי אם את לא צריכה להוציא כסף על עובדים ועל מקום שכירות, כי יש תקופות שבהם העסק יורד וההוצאות על העסק נשארות כמו שהם. במקרה הזה העסק בסכנת פשיטת רגל לגמרי. אבל אם זה עסק קטן, או שזה עסק שהתשואה שלו מספיק גבוהה כך שהוא יוכל לשרוד חודש-שלוש חודשים של ירידה של 30-60 אחוזים בהכנסות (וזה קורה לכל עסק כל תקופה מה), אז משתלם להיות עצמאי.

אחרת- עדיף שכיר.
(ובכללי- יש שכירים שמרוויחים יותר מרוב העצמאים בשוק, פשוט זה תלוי בתפקיד שלהם או בעבודה שלהם).


מבחינת האישיות של האדם-
יש אנשים שהם לא יכולים שיאמרו להם מה לעשות, הם צריכים להיות עצמאיים. אמנם זה אומר שהם יצטרכו לשרוד את אי-היציבות שזה כולל.

וכן יש אנשים שלא יכולים לסבול את חוסר היציבות הזו, ובמקרה הזה מוטב שהם יהיו שכירים.