11 תשובות
לא מביך. לא פשוט בכלל למצוא חברים אמינים בדור הזה
אשמח לדבר אם בא לך
בכנות קצת
איזה כיף לו שיש לו אחות שווה כזו
כמה את בטח עושה לו את הילדות טובה
איך המערכת יחסים שלכם בטח נפלאה בגלל זה.
הכל יבוא בזמן שלו. אם זה חשוב לך, תצאי יותר למקומות בילוי.
כמה את בטח עושה לו את הילדות טובה
איך המערכת יחסים שלכם בטח נפלאה בגלל זה.
הכל יבוא בזמן שלו. אם זה חשוב לך, תצאי יותר למקומות בילוי.
לא מביך בכלל
בסופו של דבר אחים הם אלו שכנראה ישארו איתך להכי הרבה זמן אז אם יש לך עם אח שלך קשר טוב זה הדבר הכי טוב שאת יכולה לבקש
בסופו של דבר אחים הם אלו שכנראה ישארו איתך להכי הרבה זמן אז אם יש לך עם אח שלך קשר טוב זה הדבר הכי טוב שאת יכולה לבקש
לא מביך בכלל, בדור הזה באמת קשה למצוא חברים אמינים
לאט לאט אולי תמצאי באמת חבר/ה שתרגישי באמת קשר איתם
לאט לאט אולי תמצאי באמת חבר/ה שתרגישי באמת קשר איתם
איזה כיף שיש לו אחות נפלאה כמוך
אנונימי
חברים זה חשוב ואת בדוק תמצאי באחת מהמסגרות בעתיד
אבל אין על אחים הם לפעמים החברים הכי טובים
אבל אין על אחים הם לפעמים החברים הכי טובים
אנונימית
לא מביך בכלל
לא מביך ואני מבינה לגמרי
דבר ראשון זה שלך ולאח שלך יש קשר כזה טוב זה מעולה
דבר שני לא כולם מוצאים חברים שמתאימים להם, את בטוח תמצאי בהמשך החיים
דבר שלישי אני ועוד כמה מארגנים מפגש חברי לגיל שלך פלוס מינוס כדי להכיר חברים חדשים אז מוזמנת לכתוב לי בפרטי
דבר שני לא כולם מוצאים חברים שמתאימים להם, את בטוח תמצאי בהמשך החיים
דבר שלישי אני ועוד כמה מארגנים מפגש חברי לגיל שלך פלוס מינוס כדי להכיר חברים חדשים אז מוזמנת לכתוב לי בפרטי
באותו הנושא: