6 תשובות
תבקש מחברים לא תפסיד כלום או טינדר או ואטאבר
אנונימית
תנסה לבקש מהם שידוך ותנסה כמה שפחות לחשוב על מה שקרה לך לפני עשר שנים. היית ילד, עכשיו אתה בן 23, חכם יותר, בוגר יותר ומחושב יותר. אל תוותר, תנסה לצאת.
אנונימית
אני אומרת שכדאי מאוד שתנסה באמת, אולי זה מה שאתה צריל בשביל להיפתח שחברים שלך יביאו לך מישהי ויתנו לך טת הפתיחה הקטנה הזאת ומשם תמשיך
מבינה את ההרגשה שלך, בסופו של דבר ברגע הנכון ובזמן הנכון זה יבוא
אפשרי גם לבקש עזרה מחברים אולי באמת יוכלו להכיר לך איזו מישהי :)
ותנסה לפתח את הביטחון העצמי, בשביל עצמך
זה ממש חשוב
בהצלחה !
אל תנסה לחפש סיבות מהעבר ללמה מה שקורה לך זה מוצדק. מה שקרה בעבר נשאר בעבר, אתה צריך להמשיך הלאה ולהתמקד בהווה. אתה תמצא בסופו של דבר את מה שאתה מחפש, פשוט צריך זמן ואת המקום המתאים. ככל שתתעסק בחיים שיש לך כרגע כמו עבודה או מסגרת לימודים וכולי, לאט לאט הביטחון שלך יעלה ותחשוב בצורה יותר בריאה. אתה עוד צעיר תתפלא, זה בסדר גמור שעוד לא הגעת לזה, ותתעלם מהרעשים ברקע, כל אחד יש לו את הדייסה שלו.
הכל מגיע בזמן שלו.
תתמקד בעצמך, בפיתוח עצמי, בביטחון וזה יגיע.
זה יגיע בדיוק ברגע הנכון.
ולהיות שלם יותר עם עצמך, במערכת יחסים טובה עם עצמך, זה מה שמקדם אותך בחיים הכי הרבה.
התחברות ל