3 תשובות
כל עכבה לטובה. דברים קורים בזמנים שהם צריכים לקרות.❤❤❤
לקום כל בוקר בשמחה שאת קרובה לזה שעוד קצת והיעד מגיע,אני יודעת שזה אולי קצת מדכא ולא כיף לחכות.אבל זה מעודד שאת קמה וכל יום עובר
שואל השאלה:
:)a n i l o y o d a ' a t - ממש מסכימה אתך, אבל בינתיים אני באמת יושבת פה ומשתגעת. הסחות דעת ופרויקטים אחרים לא עוזרים, הלב רוצה להגיע להגשמה העצמית... מה עושים עם זה? זה מייאש
אנונימית