3 תשובות
מחכה שהזמן של התקיעות יעבור ואז עושה את מה שאני רציתי,
או לומדת לעשות את זה בכל זאת, למרות התקיעות (בן אדם או מסגרת)
אם זה קורה או שמחכה עד שיעבור או שאפשר לנסות דרך אחרת שתקבל אותה תוצאה
היי לך,
שומעת במילים שלך את התסכול וחוסר האונים. זה יכול להיות מאוד מתיש להרגיש שאתה רוצה לזוז קדימה, לעשות משהו משמעותי ואחר.. והמסגרת שבה אתה נמצא עוצרת אותך.
אולי זה מרגיש כמו לעמוד במקום בזמן שהעולם סביבך ממשיך לרוץ, וכולם מתקדמים.
לפעמים יש מסגרות שלא מדויקות לנו, או שמצמצמות אותנו ולא מאפשרות לבטא את מה שאנחנו באמת רוצים, ומסוגלים.
בתוך התחושות שלך ייתכן שיש קול פנימי שמבקש שינוי, צעד שיחזיר לך תחושת ושליטה..
ובתוך זה יכולות לעלות מחשבות מציפות, ולא תמיד קל לשאת אותן לבד.
לא מובן מאליו ששיתפת במרחב במה שאתה מרגיש, לעיתים..עצם השיתוף הוא כבר התחלה של תנועה, שיכולה לפתוח נקודת מבט נוספת.
בתור מתנדבת בעמותת סה"ר (סיוע והקשבה ברשת), מזמינה אותך להיכנס לצ'אט של העמותה, לדבר עם אחד המתנדבים שלנו ואולי להרגיש קצת פחות לבד בתוך המצב...
מצרפת את הלינק לצ'אט שלנו להמשך שיחה.
שלך,
מתנדבת סה"ר