התחברות הרשמה

זה הגיוני לצאת לחפשש בלי לעשות טט יוצא?

גם נותנים לנו חפשש רק של איזה שבוע וחצי וגם אומרים לנו לא לזכות את הדברים למקרה של הקפצה
24 ביוני 2026, 00:50
חייליםחיילים משוחרריםצה"ל    
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?  הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?  התחברות
באותו הנושא:
רוצה לצאת לפנסיה בגיל צעיר - האם זה הגיוני שאני כולה בת 23 וכבר רוצה לצאת לפנסיה?
זה הגיוני שמביאים את הכיתה שלי (יא) לעשות בגרות יום אחרי שיוצאים לחופש חנוכה ?
יש משהו שיכול למנוע ממני לצאת רביעי הבא לחפשש?
תגידו זה הגיוני לרצות לצאת עם מישהי אבל לא להתנשק איתו בחודש הראשון שיוצאים?
איך זה הגיוני ששואלים פה באתר מה אתם מתכננים לעשות וזה תמיד יוצא שכולם פה
איך זה הגיוני שרשום שהאלבום יוצא עוד 5 שעות אבל הוא אמור לצאת ב6.3?
איך שורדים 30 יום לחפשש זה נשמע קצת אבל שזה קרוב כל יום זה נצח
ביומיות יוצאים לחפשש?
הגיוני שהכלב רוצה לצאת לעשות את צרכיו כל איזה 3 שעות?
מתי גוזרים חוגר, בתאריך שחרור או כשיוצאים לחפשש?
עוד חודשיים לחפשש זה הרבה?