5 תשובות
תעשי טבלת ייאוש
תפנים מה אתה עושה תתחיל ללמוד לבחנים ובגרות פשוט יאוש נדיר
גיד תודה שאתה הלכת השנה... ותהיה בשקט
אנונימית
תאמין לי זה עובר מהר... מדי:(
שואל השאלה:
תקשיבו אתם לא מבינים אותי נכון זה חפשש לא חופש זה צהל
אנונימי