6 תשובות
גם לי יש אבל אני בעזרא ולי יש את אותה בעיה ובעזרא הסמינריון הנהגה עולה 1000 בערך אז בקיץ אני הולך לעבוד ואשלם מהכסף שלי
אנונימי
שואל השאלה:
הבעיה שאנחנו ההרשמה נסגרת ב30 שזה ממש עוד מעט ואין לי מספיק זמן להשיג 500 שקל ואין לי בכלל זמן לעבוד כי אני לומדת ל4 יחל מתמטיקה יש מכינה שאני רוצה ללכת אליה של הבית ספר
אני באמת הולכת לבכות וזה לא מצחיק
הבעיה שאנחנו ההרשמה נסגרת ב30 שזה ממש עוד מעט ואין לי מספיק זמן להשיג 500 שקל ואין לי בכלל זמן לעבוד כי אני לומדת ל4 יחל מתמטיקה יש מכינה שאני רוצה ללכת אליה של הבית ספר
אני באמת הולכת לבכות וזה לא מצחיק
אנונימית
את יכולה אולי לעשות דיל עם ההורים שלך שתמשיכי לעבוד אחרי זה ותחזירי להם את הכסף?
אולי אם תבטיחי שתחזירי את הכסף? כי גם אם לא תצליחי לגייס את הכסף מהר, את לגמרי יכולה להרוויח אותו מבייביסיטר פשוט אחרי
שואל השאלה:
לא אבא שלי ממש לא רוצה לשלם את זה הוא אומר לי שזה לא מחיר נורמלי לשלם ליומיים של טיול (הוא גם מנסה לחנך אותי בכסף הוא לא יגיד לי את זה מול הפנים אבל הוא רוצה לגרום לי להבין שיש דברים שיותר שווים את הכסף שלי והוא צודק כי אני בעצמי לא רוצה לחסוך 500 ואז לבזבז אותם על יומיים טיול)
לא אבא שלי ממש לא רוצה לשלם את זה הוא אומר לי שזה לא מחיר נורמלי לשלם ליומיים של טיול (הוא גם מנסה לחנך אותי בכסף הוא לא יגיד לי את זה מול הפנים אבל הוא רוצה לגרום לי להבין שיש דברים שיותר שווים את הכסף שלי והוא צודק כי אני בעצמי לא רוצה לחסוך 500 ואז לבזבז אותם על יומיים טיול)
אנונימית
שואל השאלה:
אבל אין לי ברירה אבל הוא עדיין לא רוצה
נדפקתי ואני לא יודעת מה לעשות בבקשה שיש פה כאלה מבני עקיבא שיודעים מה לעשות? לדבר עם הקומונריתז?
אבל אין לי ברירה אבל הוא עדיין לא רוצה
נדפקתי ואני לא יודעת מה לעשות בבקשה שיש פה כאלה מבני עקיבא שיודעים מה לעשות? לדבר עם הקומונריתז?
אנונימית
באותו הנושא: