2 תשובות
הכשרה כזה
מחלקים לקבוצות ואז יש יחידות כאלה שמלמדים ומסבירים על דברים
נחמד לגמרי מכירים גם חברים חדשים
חוויה תלכי
מחלקים לקבוצות ואז יש יחידות כאלה שמלמדים ומסבירים על דברים
נחמד לגמרי מכירים גם חברים חדשים
חוויה תלכי
שואל השאלה:
כן נרשמתי פשןט אני לא מסינה מה כבר נחשון עושים שצריך להיות שם 4 ימים
כן נרשמתי פשןט אני לא מסינה מה כבר נחשון עושים שצריך להיות שם 4 ימים
אנונימית
באותו הנושא: