9 תשובות
היי עקיבא יש לנו סמינריון של ביהס ונשמח מאוד שתבוא להופיע בתשלום ביהס כמובן
ותנסי להמשיך את זה
אנונימית
שואל השאלה:
היי אנחנו בית ספר פלך דתי לבנות,
יש לנו סמינריון חטיבה עוד חודש בתאריך 4-5 בינואר וממש נשמח אם תוכל להופיע לנו וכמה יעלה?

איך זה?
אנונימית
זה ממש סבבה תשלחי לו
מהההה השגת את המספר שלו?!????

וזה סבבה מה שרשמת, תשלחי לו כןן
שואל השאלה:
המורה שלי הייתה שכנה שלו^
אנונימית
דיייייייי תביאיי לי תמספר שלוווווו
יואו אמא חלום שלי לנגן איתו
שואל השאלה:
אני אנסה להוציא את המספר שלו מהמורה שלי
אנונימית
וואי אמאאאאא
כןןכן

תכתבי לי בפרטי