התחברות
הרשמה
מי שהיה בשנת ט בצופים ובא בלי חברים קרובים, הסתדרתם? איך זה היה?
תפרטו
24 ביוני 2026, 00:36
צופים
תנועות נוער
מדריכים
נושאים לשיחה
חוות דעת
עדיין לא התקבלו תשובות
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
גילו לי גידול וסיפרתי למדריך שהיה חי השנה בצופים כי הוא שאל והתעניינן וזה
אין לי חברים קרובים בכלל. רק צחוקים בשיעורים ובהפסקות וקצת בצופים אבל אני לא נפגש ולא יוצא לבלות כבר שנתיים.איך להתמודד?
הייתה לכם תקופה שהייתם בלי חברים קרובים?
בקרוב אני יוצאת למחנה קיץ של הצופים ואני רוצה להכיר חברים משבטים אחרים...
אתם חושבים שאפשר לחזור לקשר עם ילדה שהייתה חברה קרובה אחרי ריב של יותר מחצי שנה?
מי שהיה ביומים האחרונים בטיול צופים/שנתי עם לילה שיכנס
לפני בערך שנה ומשהו ילד שהיה חבר ממש קרוב שלי קילל אותי קיצוני מפיקטיבי
שמו אותי הדרכה של צרכים מיוחדים בצופים לשנה הקרובה , כנסו רגע
אם אני בצופים אני אוכל לעשות שנת שירות בצופי ים?
יש לכם חברים שהייתם חברים קרובים ועכשיו התרחקתם ואתם עדיין בקשר אבל קשר רחוק יותר?
מה עושים בשנת קורס בצופים?