התחברות
הרשמה
הייתה לכם תקופה שהייתם בלי חברים קרובים?
לא היו לכם חברים לדבר איתם כל יום או לספר על החוויות מהיום יום
4 בינואר 2025, 19:40
חיים
מצב רוח
6 תשובות
ייאפ
ס
סְפָּגֵטִי
כן
#
#מתולתלת_זה_אופי
כן
L
Love is only a feeling
כן זה עובר בשלב מסוים
R
Ryan Reynolds
לא
ח
חתולי קטני
ה4 שנים האחרונות כן
אנונימית
באותו הנושא:
הייתה לכם תקופה שהייתם בלי חברים?
הייתה לכם תקופה שהייתם מרחיקים את כולם מכם?
הייתה לכם תקופה בחיים שהייתם בדיכאון ובמלא מחשבות/חרדות כל יום וזו הייתה תקופה ארוכה? ועבר לכם כבר לבד?
מה הייתם חושבים אם היה לכם חבר/ה קרוב שהיה יוצא עם אוטיסט/ית בתפקוד גבוה?
הייתה לכם תקופה שלא היו לכם כמעט חברים ואז תקופה שהייתם מקובלים ועם מלא חברים ?
הייתה לכם תקופה שהייתם בכלל בכלל בלי חברים? איך הרגשתם ומה עשיתם??
הייתם רוצים לחזור לתקופה שהייתם תמימים?
אם הייתם חוזרים לתקופה שהייתם עולים לחטיבה מה הייתם אומרים לעצמכם?
הייתה לכם תקופה שניתקתם קשר עם חברים או תקופה שלא יצאתם לבלות..?
הייתה לכם תקופה שהייתם מכורים לקולה זירו?
גם לכם הייתה תקופה שפוט הרחקתם ממכם בלי שם סיבה אתם החברים הקרובים שלך??