התחברות
הרשמה
בנות מעל גיל 20 תענו לי על השאלה
זה נורמלי שאני בת 20 והחזה שלי עדיין גדל והתחיל לגדול משמעותית רק אחרי כיתה יב?
וזה לא כי הייתי רזה אלא דווקא הייתי די שמנה אבל סבלתי מאנורקסיה ושחלות פוליציסטיות אז הרזתי והשמנתי מלא
24 ביוני 2026, 00:35
גיל
התבגרות
מאיזה גיל
התייעצות
חוות דעת
2 תשובות
מאמינה שכן במיוחד עם את מתאמנת
G
Girl boss
יכול להיות פשוט רק עכשיו הגוף שלו יש לו הזדמנות לגדול הורמונלית זה הגיוני וזה בסדר
B
Binbin
הוספת תשובה
התחברות ל
עדיין לא הצטרפת לסטיפס?
הרשמה
יש לך חשבון בסטיפס?
התחברות
באותו הנושא:
בנות תענו שאלה חשובה כנסו
בנות תענו שאלה
בנות תענו על השאלות הבאות לגבי הגבר העתידי שלכן(שאלון העדפות לכל בנות סטיפס):
תענו על השאלה הזאת(רק בנות)
בנים תענו לשאלה ששאלתי לכם ובנות לשאלה ששאלתי לכן
אוף בנות אתן אף פעם לא עונות לי פליז תענו על השאלה
בנות תענו על השאלה
השאלה לבנים בנות אל תענו..
כל הבנים תענו על השאלה וגם בנות יכולות לענות מה הן היו חושבות בתור בנים.
בנות תענו לי על השאלה הזו
בנות תיכנסו ( תענו על השאלה בסוף )