4 תשובות
כי ככה זה הדור של היום
שואל השאלה:
לא מכליל אני שואל זה כמו הבנות ששואלות כאן בהכללה על בנים
אנונימי
את האמת אני בת ואני לא מבינה בנות כאלה
לא כולן כאלה, ואני אענה: כן, אני מודה שלפעמים אם לא לרוב יוצא לי להידלק על 'באדבויז', אבל בתכלס בנות שהולכות לבנים שלא יודעים להתייחס אליהן נכון בסוף יוצאות מזה שבורות לב ומבינות את הטעות שלהן, ואין באמת דרך להסביר את זה.. זה פשוט יותר מאתגר ומושך, עד לנקודה מסויימת כמובן.