9 תשובות
מה לא
חחח לא.
כן חח
תלוי את מי את שואלת, מבחינתי לא
תלוי
שואל השאלה:
רגע אני חושב שלא ניסחתי את השאלה טוב, ידידה שלי אומרת שלב אדום זה כאילו אנחנו ידידים טובים מאוד וזה, ולב ירוק זה כאילו אני נגעלת ממך, וכל הצבעים בניהן בהדרגה, עכשיו השאלה שלי היא האם זה ככה אצל כל הבנות או שרק אצלה
זה באמת נראה לי רק אצלה
אצלי כן

אהה ומבחינתי לב אדום לידיד זה קראש, השאר גם זה בהדרגה