5 תשובות
לא יודעת אין לי חופש גדול יותר אני בשירות
אני קם אוכל לא עושה כלום חצי יום חדר כושר חברים ואז כלום עד אמצע הלילה
נהנים מהחיים.
אני הולכת לישון ב3-5 לפנות בוקר, קמה ב16:00 בערך ומשם מה שבא לי בין אם זה סתם לא לעשות כלום, לטייל עם חברים או לקרוא
DCC
עובדת, מתאמנת וישנה לרוב
זאת תהיה השגרה שלי עד הגיוס כנראה
התחברות ל