44 תשובות
לעשות דברים שאת אוהבת. אבל דברים מועילים.
אני למשל בחופשים כותבת ספרים, מנגנת, קוראת ולא יושבת כל היום על הטיקטוק.
ואם את יצור חברתי, נסי להיפגש עם חברים, זה תמיד כיף.
ולראות סדרות זה ממש כיף. נגיד כל היום ראיתי עוצר נשימה בנטפליקס
אני למשל בחופשים כותבת ספרים, מנגנת, קוראת ולא יושבת כל היום על הטיקטוק.
ואם את יצור חברתי, נסי להיפגש עם חברים, זה תמיד כיף.
ולראות סדרות זה ממש כיף. נגיד כל היום ראיתי עוצר נשימה בנטפליקס
שואל השאלה:
אתם חושבות שלקחתי על עצמי פרוייקטים בעריכת וידאו זה היה טוב או שזה יתקע אותי❤❤
אתם חושבות שלקחתי על עצמי פרוייקטים בעריכת וידאו זה היה טוב או שזה יתקע אותי❤❤
שאלה מדהימה וחשובה,
זה תלוי מה המטרות שלך.
זה תלוי מה המטרות שלך.
תנצלי את היום כאילו הוא היום האחרון
שואל השאלה:
המטרה שלי שהיה לי זמן להנות עם חבר'ה וגם על הדרך לעשות כסף
המטרה שלי שהיה לי זמן להנות עם חבר'ה וגם על הדרך לעשות כסף
שואל השאלה:
מה זאת אומרת היום האחרון?
מה זאת אומרת היום האחרון?
קיילו לנצל את היום כמה שיותר
לעשות כמה שיותר דברים
שואל השאלה:
אהה. הבנתי
אהה. הבנתי
תעשי דברים שאת אוהבת, דברים בעלי ערך ותתכונני לשנה הבאה.
שואל השאלה:
תודה
תודה
שואל השאלה:
אני מחפשת משהוא מדליק לעבוד עליו יש לכם רעיוניות
אני מחפשת משהוא מדליק לעבוד עליו יש לכם רעיוניות
לא משנה מה תעשי העיקר הוא לישון כל יום בשעה נורמאלית ולהתעורר עד מקסימום 9
זה מביא תחושת סיפוק למשך כל היום
זה מביא תחושת סיפוק למשך כל היום
ללמוד לעשות אמריקנו
לעבוד
לעשות לוז!
גם אם הלוז כולל שעה שעתיים שלוש אנערף של התבטלות בטלפון וטלוויזיה
פשוט לרשום מה שעומדים לעשות כל יום ובאיזה שעות ולעמוד בזה
כמובן להשאיר גם מקום לדברים ספונטנים
גם אם הלוז כולל שעה שעתיים שלוש אנערף של התבטלות בטלפון וטלוויזיה
פשוט לרשום מה שעומדים לעשות כל יום ובאיזה שעות ולעמוד בזה
כמובן להשאיר גם מקום לדברים ספונטנים
שואל השאלה:
חזק
חזק
שואל השאלה:
הקטע עם השינה הוא ממש נכון אבל איך אני מגיע למצב שאני פשוט הולכת לישון מוקדם
כולל בילוי ועבודה
הקטע עם השינה הוא ממש נכון אבל איך אני מגיע למצב שאני פשוט הולכת לישון מוקדם
כולל בילוי ועבודה
ים ים ים
פשוט להציב לעצמך שעת הגבלה שאת לא עוברת את השעה הזאת
זה יכול להיות גם שתיים בלילה לא בהכרח תשע בערב
זה יכול להיות גם שתיים בלילה לא בהכרח תשע בערב
שואל השאלה:
בקיצור לא כללים של אמא
21:00 במיטה
בקיצור לא כללים של אמא
21:00 במיטה
שואל השאלה:
מה הכוונה של ים ים
מה הכוונה של ים ים
אם לקחת על עצמך פרויקיט בעריכת וידאו זה מעולה, זה כיף ומעביר זמן בדרך נורמאלית.
מציע לך פשוט לא להיתקע על האתרים האינטרנטיים ועל הטיקטוק
מציע לך פשוט לא להיתקע על האתרים האינטרנטיים ועל הטיקטוק
שואל השאלה:
אני יודעת שאני חופרת אבל פרוייקט וידאו זה המון זמן אז השאלה אם זה שווה לקחת את זה עליי כי זה יכול לתפוס לי את היום
תכלס אני יכולה לעבוד בחוץ וגם היה לי על הדרך חברה ולא רק מחשב מול העניים
אני יודעת שאני חופרת אבל פרוייקט וידאו זה המון זמן אז השאלה אם זה שווה לקחת את זה עליי כי זה יכול לתפוס לי את היום
תכלס אני יכולה לעבוד בחוץ וגם היה לי על הדרך חברה ולא רק מחשב מול העניים
פרוייקט וידאו כלומר לוקחת קורסים? חוג כזה?
כל העצות פה טובות אבל אם השנה הבאה שלך היא יב תערבבי את זה גם בלימודים
אנונימי
להכין רשימת מטרות
אני נגיד לדוגמא נתתי לעצמי מטרה לקרוא בחופש 5+ ספרים
אני קוראת כבר שלוש שנים אבל תמיד לוקח לי לפחות חודש או יותר לסיים ספר כי אני קוראת בעיקר בהפסקות או בשיעורים ובאלי לאתגר את עצמי
אני נגיד לדוגמא נתתי לעצמי מטרה לקרוא בחופש 5+ ספרים
אני קוראת כבר שלוש שנים אבל תמיד לוקח לי לפחות חודש או יותר לסיים ספר כי אני קוראת בעיקר בהפסקות או בשיעורים ובאלי לאתגר את עצמי
שואל השאלה:
תאמת התחלתי סוג של את החיים מוקדם
אני עוד חודשיים 16
למדתי לפניי שנה אצל אחד תותח על את תוכנת אפטר אפקט ואני משקיע בזה יותר כי זה יותר כסף מנגינה ועוד כמה דברים
והנה הבאה שלי זה כיתה י'
תאמת התחלתי סוג של את החיים מוקדם
אני עוד חודשיים 16
למדתי לפניי שנה אצל אחד תותח על את תוכנת אפטר אפקט ואני משקיע בזה יותר כי זה יותר כסף מנגינה ועוד כמה דברים
והנה הבאה שלי זה כיתה י'
-להיפגש עם חברות
-ים
-בריכה
-להתאמן בציור
-לערוך סרטונים
-ללמוד לבשל
-לעשות שופינג
-מסיבות פיג'מה בכמויות
-מרתון סרטים עם חברות
-לערוך את הפלייליסט
-ללמוד ולעבור על החומר מכל השנה כדי להיות מוכנה לשנה הבאה (מחברות עם מקצועות משעממים ולא חשובים ניתן לשרוף)
-ללכת לישון ב4 לפנות בוקר ולקום בצהריים
-לראות סדרות (ניתן לראות סדרות שכבר ראית כי החודשיים האלה עוברים בסלואומושן כזה שאין מספיק סדרות בעולם)
-לקרוא ספרים חדשים (לא כמוני שקראה את אותו הספר 5 פעמים כי אני עצלנית מידי ללכת לסיפרייה ולקחת את הספר שאני רוצה. וגם הספר הזה פשוט ממש טוב שלא נמאס מימנו למרות שאני כבר יודעת מי עומד למות ומיהו הרוצח שזה קצת הורס אבל פ'סדר)
-לסדר את הגלריה (זה לוקח יותר זמן מימה שזה נשמע)
ויש עוד המון מה לעשות זה מאוד תלוי בתחביבים שלך
הרשימה הזו זה מה שאני מתכוונת לעשות בחופש ואני מקווה להספיק אפילו יותר
-ים
-בריכה
-להתאמן בציור
-לערוך סרטונים
-ללמוד לבשל
-לעשות שופינג
-מסיבות פיג'מה בכמויות
-מרתון סרטים עם חברות
-לערוך את הפלייליסט
-ללמוד ולעבור על החומר מכל השנה כדי להיות מוכנה לשנה הבאה (מחברות עם מקצועות משעממים ולא חשובים ניתן לשרוף)
-ללכת לישון ב4 לפנות בוקר ולקום בצהריים
-לראות סדרות (ניתן לראות סדרות שכבר ראית כי החודשיים האלה עוברים בסלואומושן כזה שאין מספיק סדרות בעולם)
-לקרוא ספרים חדשים (לא כמוני שקראה את אותו הספר 5 פעמים כי אני עצלנית מידי ללכת לסיפרייה ולקחת את הספר שאני רוצה. וגם הספר הזה פשוט ממש טוב שלא נמאס מימנו למרות שאני כבר יודעת מי עומד למות ומיהו הרוצח שזה קצת הורס אבל פ'סדר)
-לסדר את הגלריה (זה לוקח יותר זמן מימה שזה נשמע)
ויש עוד המון מה לעשות זה מאוד תלוי בתחביבים שלך
הרשימה הזו זה מה שאני מתכוונת לעשות בחופש ואני מקווה להספיק אפילו יותר
שואל השאלה:
תודה חיים שלי
תודה חיים שלי
שואל השאלה:
סוף סוף משהוא שאני אוהבת ספורט ויציאה עם חברים
סוף סוף משהוא שאני אוהבת ספורט ויציאה עם חברים
שואל השאלה:
כעע אשכרה
כעע אשכרה
לעשות דברים שמפתחים אותך
לעבוד, להתאמן, לקרוא, ללמוד דברים חדשים כמו לנגן
ועם זאת חשוב גם לעשות דברים כיפים
הכל בחיים זה איזון
לעבוד, להתאמן, לקרוא, ללמוד דברים חדשים כמו לנגן
ועם זאת חשוב גם לעשות דברים כיפים
הכל בחיים זה איזון
לכתוב לעצמך מה את רוצה להספיק ולנסות להספיק הכול
שואל השאלה:
אין עליכם בעולם (לבבות)❤❤❤
אין עליכם בעולם (לבבות)❤❤❤
כל יום לא לנוח חחח סתם לעשות חיים עם חברות טובות
שואל השאלה:
תאמת אני אוהבת להנות עם חברות שלי אם בא לך את מוזמנת להצטרף❤❤
תאמת אני אוהבת להנות עם חברות שלי אם בא לך את מוזמנת להצטרף❤❤
לחשוב על הדברים שהיית רוצה להגשים, ולהתחיל מהקטן, לפעול מבלי להתעצל יותר מדי.
לבנות לעצמנו לו"ז מסויים ומלא בתוכן מועיל ומהנה, בעיקר לחשוב על מה היית רוצה לעשות ולהגשים בכלל, ולהסתכל על זה שהחופש זו אחלה הזדמנות לעשות זאת, פשוט צריך להתחיל עם זה.
לבנות לעצמנו לו"ז מסויים ומלא בתוכן מועיל ומהנה, בעיקר לחשוב על מה היית רוצה לעשות ולהגשים בכלל, ולהסתכל על זה שהחופש זו אחלה הזדמנות לעשות זאת, פשוט צריך להתחיל עם זה.
תעשי משהו לא משנה מה אבל שתזכרי אותו אם תשבי על היום על הטיקטוק את לא תזכרי את זה כמו שלא תזכרי מה שראית לפני שבוע אבל את יודעת שבזבזת מלא זמן על זה אז כל מה שאת עושה תעשי את זה בגדול נגיד והחלטת שאת הולכת לראות סרטים תעשי את זה עד הסוף תעשי ארוחה שווה שבי עם מישהו שאת אוהבת או לבד גם מושלם ותשרפו איזה 6 שעות על זה שאחכ תזכרו את זה ותגידו יאוו זוכרת את היום הזה שראינו מלא סרטים איזה כיף היה או נגיד לכו לקניון אבל אחד מוגזם ורחוק מהבית קיצור תעשו כמה שיותר חוויות ותזכרי וכולם פה גם תקשיבו שאתם מצלמים חוויה או אירוע שקרה לכם בטווח הרחוק אם לא יהיה בזה חוויה משמעותית עבורכם אתם תזכרו רק את מה שצילמתם נגיד הלכתם עם חברה לבריכה וצילמתם סרטון אם אתם רוצות לזכור את זה יותר טוב אז תעשו כמה סרטונים קטנים ותמונה וזהו תניחו את הטלפון אם תהיו הרבה על הטלפון אז בטווח הרחוק שתזכרו בזה תעלה לכם לראש התמונות שצילמתם בטלפון במקום החוויה ותחוו את הרגע תנו למוח שלך לשמור את הזיכרון החיובי הזה❤
פשוט לכי לישון הכי כיף
שואל השאלה:
צודק בקטע הזה אבל נגיד אני יכולה לשרוף יום יומיים ככה וזהו אני מחפשת משהוא שיעביר לי את הזמן ושאני אלמד ממנו ואתקדם
צודק בקטע הזה אבל נגיד אני יכולה לשרוף יום יומיים ככה וזהו אני מחפשת משהוא שיעביר לי את הזמן ושאני אלמד ממנו ואתקדם
שואל השאלה:
אני תכף פורשת לישון
(סמיילי צוחק)
אני תכף פורשת לישון
(סמיילי צוחק)
תהניי
שואל השאלה:
תודה
(אני רק מקווה לא לחלום עוד פעם על השאלות החמות)
תודה
(אני רק מקווה לא לחלום עוד פעם על השאלות החמות)